“Onopvallend goed”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 maart 2020 beoordeeld

De Slak ligt helaas iets verborgen en is makkelijk over het hoofd te zien. Helaas, want hun tapas is uitstekend. Niet wat je verwacht bij 'all you can eat', maar wij waren met 8 zeer tevreden mannen. Goed eten, goeie combinaties, goede variatie en een fijne sfeer. Ze weten goed aan standaard gerechten een Aziatisch tintje te geven. De bediening is ook uitstekend: vriendelijk, snel, behulpzaam etc.

26 februari 2020 beoordeeld

Ik kende de locatie, in een vorig leven ben ik daar nog op dansles geweest, niet echt mijn ding. Tegenwoordig dus een aziatisch restaurant, je verwacht dan wat pittiger schotels en die kreeg ik ook voorgezet, meteen een waarschuwing voor de sushi... pas op met dat groene spul... wasabi, zorg dat je een groot glas bier bij de hand hebt om te blussen en vork het niet ineens naar binnen... Heb je je schoonmoeder aan tafel dan is dat wat anders, laat het haar opeten... Maar even serieus, ik kende het restaurant niet, maar het was echt heel goed. Een kaart met een aantal gerechten erop, onbeperkt eten voor 25 euro met een paar gerechtjes waar een toeslag op zat, een breed aanbod om uit te kiezen, snelle en aardige bediening, zeer de moeite.

14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met de familie hier gaan eten op een donderdagavond. Restaurant was vol en ondanks dat snelle correcte bediening. Concept uitgelegd aan tafel en meteen besteld. Eten wordt prachtig uitgeserveerd en is een kunstwerk op zich. Smaakt daarbij voortreffelijk en is van goede kwaliteit. Een heerlijke avond gehad en komen hier zeker terug! Absolute aanrader.

19 december 2019 beoordeeld

Samen met collega's van mijn vrouw naar dit restaurant geweest om het einde van het jaar te gaan vieren. Het eten was prima, lekkere smaken en meer dan voldoende keuze. Zeker ook vis en garnalen. Heel goed.
Lastig was wel dat er twee van dezelfde gerechten besteld moesten worden. Met mensen die geen vlees eten is dat soms lastig en moet je je aanpassen.

Omdat het Aziatisch eten betreft had ik een iets meer oosterse inrichting verwacht.

Datum van bezoek: december 2019
28 september 2019 beoordeeld

Restaurant de slak de naam zegt eigenlijk al genoeg als je honger hebt moet je niet hier gaan eten het duurt eeuwen tot je je eten hebt op tafel

De drankkaart bevat ook niet veel keus vraag je cola krijg je Pepsi wie drinkt er nou Pepsi
Keuze uit 5 frisdranken

ondanks het lange wachten is het best wel lekker maar zeker geen aanrader als je met honger uit eten gaat en echt wilt genieten

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die De Slak bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Slak geweest? Deel je ervaringen!