“Fijn diner voor twee”

Sushi Haru
Geclassificeerd als nr. 114 van 509 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Sushi, Japans
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week zijn mijn vriendin en ik gaan eten bij Sushi Haru. Het eten, de bediening en de sfeer in het restaurant bevielen erg goed. Dit restaurant kan ik van harte aanbevelen!

18 augustus 2018 beoordeeld

We komen hier al jaren graag. Heerlijke en super verse sushi! Ook de bediening is erg vriendelijk en fijn.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk, klein restaurant met prachtige producten! Toch weer anders dan Sushi all you can eat. Het is wat duurder maar de gerechten zijn er ook naar gezien de kwaliteit. We komen graag terug.

10 december 2017 beoordeeld

Sushi Haru is een klein Japans restaurant (32 plaatsen aan ca. 12 tafels) waar alle gerechten met veel zorg in een open omgeving worden gemaakt. De bakplaat staat hierbij centraal, geflankeerd door de koude keuken, waar de sushi en sashimi steeds vers gemaakt wordt. Gerechten zien er mooi uit (wij hadden naast sushi ook een noodlesoup; een met ramen en een met udon) en smaken voortreffelijk. Restaurant is niet geschikt voor avondvullend en gezellig uit eten, maar wel prima voor een lekkere Japanse maaltijd

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gerecht en vriendelijk personeel! We zijn snel geholpen! Poké bowl is zeker een aanrader :)

Reizigers die Sushi Haru bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sushi Haru geweest? Deel je ervaringen!