“Hier gaan eten voorafgaand”
Beoordeling van De Effenaar

De Effenaar
Een tafel reserveren
zo 12/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 69 van 535 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands, Midden-Europees, Hedendaags, Internationaal
Wijk: Binnenstad
Beschrijving: In het restaurant-café van de Effenaar kan lekker én gezond gegeten worden voor een aangename prijs. Van dinsdag tot zaterdag kan er vanaf 11:30 uur ook worden gelunched. Catering op locatie door het Effenaar Restaurant Het Effenaar Restaurant slaat met haar expertise op het gebied van lekker eten en drinken de vleugels uit. We verzorgen ook catering.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten voorafgaand aan een concert. Tafeltje voor 19 uur gereserveerd en dat was ook nodig, het zat helemaal vol. Tafel werd ons aangewezen en we zijn gaan zitten. Er liep een erg jonge jongen in de bediening, die -hoop ik- nieuw en onervaren was en ons vervolgens 10 minuten heeft genegeerd. Mijn man is uiteindelijk zelf maar naar een dame achter de bar gelopen en heeft daar om drinken en de menu-kaart gevraagd. Nadat we hadden uitgelegd dat ons concert om 20.15 u begon, pakte deze dame dat meteen op en ons eten kwam gelukkig snel, waardoor we mooi op tijd waren.
Menu-kaart is leuk en de prijs-kwaliteitverhouding is goed. We hadden een visgerecht en de runderbavette; beiden erg lekker. Ook de wijn was prima.

Datum van bezoek: maart 2020

17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin had meegedaan met een Valentijnsactie en kaartjes met een 3 gangen menu gewonnen.
Het eten was erg lekker, heel verrassende ingrediënten, zoals filodeeg met kruisdistel, kastanjeijs etc. Bediening was attent en heel vriendelijk.
Daarna nog concert meegemaakt
Kortom een zeer geslaagde avond. Komen zeker binnenkort weer terug want ook de prijzen zijn heel vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
29 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief verrast!
Goed eten voor weinig geld.
Goede service.
Hoeft niet meer te verwachten dan het is.

Datum van bezoek: november 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Wij hadden wat te vieren en kwamen bij De Effenaar terecht. Van tevoren gereserveerd en menu geregeld. De ontvangst was hartelijk en warm. Onze gasten werden vriendelijk verwelkomd. Het drie gangen menu was prima verzorgd. Voldoende. De sfeer was goed en de locatie geeft ruimte en gezelligheid weer. Van onze gasten vernamen wij alleen mar lof. Wij kunnen dan ook alleen maar zeggen, Effenaar bedankt! Ons feestje was geslaagd.

Datum van bezoek: juli 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het optreden met z'n tienen afgesproken om te gaan eten. Menu goedkoop. 6 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 4 desserts. Keuze ok. Uitvoering matig. Wel goede bediening.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Effenaar bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Effenaar geweest? Deel je ervaringen!