“Goed en gezellig eten”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden eten in mooi en gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, goede kwaliteit eten en wijn. Een foutje van de kok werd keurig en netjes opgelost. Wij komen zeker vaker terug, de ossehaas is van uitstekende kwaliteit! Aanrader.

5 september 2018 beoordeeld

Dit is echt een restaurant voor een "vleeseter". Ze hebben een grote keuze aan verschillende soorten en gewichten vlees op de kaart staan, die perfect worden gegrild. Wij hadden een mix gril en die was echt goed. Ook de toetjes zijn erg lekker! Het personeel is erg vriendelijk. De prijzen zijn stevig. Reserveer als je hier wil eten.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg vriendelijk personeel, zeer goed ontvangen. Alles verloopt heel vlot, je ziet dat het personeel op elkaar is ingespeeld. Ossenhaas genomen, wat een fantastisch stukje vlees, zacht als boter en lekker gegrild. De bijgerechten waren ook super lekker en de desserts zijn ook aan te raden. Kortom een zeer lekkere maaltijd!! Aanrader!!

11 augustus 2018 beoordeeld

Dit restaurant blijft steevast in de top 3 staan. Stevig geprijsd maar kwalitatief onnavolgbaar.
Bij elk bezoek aan Eindhoven zullen we beslist hier weer terug komen.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een feestje om hier te eten. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten! Komen hier graag terug.

Reizigers die Sopranos bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sopranos geweest? Deel je ervaringen!