113 US$
Priceline103 US$
eDreams113 US$
travelup.com150 US$
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Prima verblijf gehad. Helaas konden we alleen nog vroeg ontbijten. Van 8.15 tot 8.45 uur. Niet relaxt dus. Met inchecken werd dit duidelijk. Erg jammer. Verder hadden wij een nette kamer en was het schoon. Fijn

Datum van verblijf: augustus 2021
Peter Vos, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste LJL,

Wij willen je bedanken voor het plaatsen van deze review.
Wij proberen iedereen de kans te bieden om gebruik te kunnen maken van het ontbijt in deze vervelende periode.
Wat goed om te lezen dat je verblijf naar wens is geweest!
We hopen je zeker nog eens terug te zien.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Toplocatie in leuke stad, dicht bij winkels en musea. Er vriendelijk personeel, best ontbijt, dicht bij eetgelegenheden en terrassen. Parkeren dichtbij en niet te duur. Wel veel werk om deze beoordeling in te vullen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Peter Vos, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste Kruithofarts,

Heel erg bedankt voor deze prachtige review!
Wat fijn om te zien dat je zo hebt genoten in ons hotel.
We hopen je zeker nog eens terug te zien!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Het personeel is super vriendelijk. Het is jammer dat er geen mogelijkheid is om te eten. De WC borstel was vies van onze kamer. Verder was het kwa hygiëne wel oké. Jammer dat er niet meer activiteiten/ spelletjes beschikbaar waren in het hotel.

Beste Susanne,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Je feedback nemen wij gelijk mee voor toekomstige verbeteringen.
Wat fijn om te lezen dat je verder hebt genoten tijdens je verblijf.

We hopen je zeker nog eens terug te zien!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Goed hotel met perfecte ligging! Prima kamers, heerlijke bedden en vriendelijk personeel! Wij hebben genoten en komen ongetwijfeld nog een keer terug. Echt een aanrader, in het centrum, vlakbij station, maar totaal geen last van verkeersgeluid!

Beste Marjolein,

Bedankt voor deze geweldige review!
Wat goed om te horen dat je nog eens terug komt!
Wij zullen de complimenten aan ons personeel zeker doorgeven.

Graag tot snel!

Beoordeeld op 15 augustus 2021

I.v.m. coronamaatregelen wordt het ontbijt in blokken van een half uur aangeboden. Het gewenste blok moet bij het inchecken gekozen worden. Mocht je laat inchecken dan heb je dus weinig tot geen keus en kan het zijn dat je pas om 11 uur kunt ontbijten of direct om 7.30 uur in het weekend aan tafel moet. Dit wordt niet van re voren gecommuniceerd tijdens het reserveren van een kamer. Bovendien staat iedereen lang in de rij omdat de mensen voor het gekozen blok allemaal tegelijk binnen dat half uur moeten ontbijten en ze tegelijk aankomen bij de zaal. Voor de rest alles uitstekend maar deze maatregel heeft wel een stempel op het stukje "relaxen" van dit weekend gedrukt.

Beste ConstanceM342,

Bedankt voor je score en je aandachtspunt. Zeker begrijp ik je teleurstelling dat, vanwege de Covid-19 maatregelen, het ontbijt in Time slots genuttigd dient te worden. Ik ga kijken naar de mogelijkheden om dit te vermelden op de website van het hotel.

Peter V | General Manager