Beoordeeld op 9 maart 2020

Voor een plezierige overnachting aanbevolen : vriendelijke bediening, goede bedden en douches, goed ontbijt. Ook gemakkelijk dichtbij het station , bij het centrum, het Van Abbemuseum en het Musiekgebouw.

Datum van verblijf: maart 2020
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Beste franscommelin,

Dank je wel voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat u het goed naar de zin heeft gehad in ons hotel en dat u genoten heeft van de musea en andere bezienswaardigheden in Eindhoven.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Prima hotel als uitvalsbasis voor een weekend shoppen in Eindhoven.
Prima ontbijt en goede service.
We waren wat vergeten mee te nemen van de hotelkamer, de receptie was vervolgens zeer behulpzaam.
Een minpunt is dat de kamers zeer gehorig zijn.

Beste terhorst66,

Dank je wel voor het schrijven van deze recensie. Jullie hebben zo te lezen goed geshopt hier in Eindhoven. Fijn dat ook het ontbijt smakelijk was. Wij zien jullie graag nog eens terug!

Beoordeeld op 8 maart 2020

Schoon hotel, grote kamers. Heel groot bed en makkelijk zelf regelbare kamertemperatuur. Alleen was er veel stuk in de badkamer en dit werd niet gemaakt. Hierdoor ga je niet even lekker douchen en badderen, wat voor mij wel belangrijk is voor een goede hotelervaring!!

Beste Sithri,

Hartelijk dank van het delen van je ervaring in ons hotel. Fijn dat het over het algemeen een prettig verblijf was. Ik ben enkel verbaasd om te lezen over de badkamer en begrijp niet goed wat er stuk is geweest en niet gemaakt zou worden? Wij zorgen er namelijk altijd voor dat al onze kamers schoon en volledig zijn, dus ben benieuwd naar uw reactie.

Beoordeeld op 4 maart 2020

We waren super tevreden. Midden in het centrum, goede parkeerplek. Goede service en het ontbijt was uitstekend. Personeel was erg vriendelijk. Kamers waren erg netjes en ook mooi schoon. Vanuit kamer hadden we mooi uitzicht over het centrum.

Datum van verblijf: februari 2020
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste Samray2020,

Wauw, wat een mooie review, echt top! Leuk om te horen dat jullie het fijn hebben gehad in ons hotel en genoten hebben van de service, kamer en het ontbijt. De drie belangrijkste peilers tijdens een verblijf. Alvast een prettig weekend!

Beoordeeld op 2 maart 2020

Alles is prima, makkelijk parkeren in de buurt en lekker centraal gelegen. Hier geweest met 3 vrienden en we waren helemaat te vreden. We hadden een mooie kamer met 2 hele grote, comfortable bedden en een mooie badkamer met bad. Bovendien hadden we nog een zithoek waar we lekker hebben kunnen eten en drinken.

Datum van verblijf: februari 2020
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste mtourn950523,

Erg bedankt voor het schrijven van deze leuke recensie. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van ons hotel. 'Helemaal tevreden' is waar wij voor gaan! We zien jullie graag nog eens terug.