Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Booking.comUS$ 114
Expedia.comUS$ 114
Hotels.comUS$ 114
PricelineUS$ 110
TravelocityUS$ 114
Destinia.comUS$ 117
Beoordeeld op 8 maart 2022 via mobiele applicatie

Hotel is nettjes en schoon. Ontbijt is prima maar kost wel 20 euro p.p. Avondeten was erg goed.
Wat helaas tegen viel waren de bedden. Deze waren erg hard en ze hadden geen topper. Ook lag er geen extra dekbed om er evt. over te leggen. De wastafel liep nauwelijks door. Wi-Fi was wisselend. 1 avond prima en volgende avond geen internet. Handboeken hadden w opgehangen om er nog een dag mee te doen (zoals de instructies) maar zijn toch vervangen voor nieuwe.
Vanaf het hotel rij je in 15 min naar het centrum van Eindhoven. Parkeerterrein voor de deur en kost 8 euro per dag.

Kamertip: Handig voor luchthaven of bezoek aan Eindhoven.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 13 november 2021 via mobiele applicatie

Dit keer een eerder teleurstellend bezoek; bij het inchecken bleek dat slechts één kamer in plaats van twee kamers gereserveerd waren (terwijl ik een reserveringsbevestiging had voor allebei de kamers) en ook werd mijn loyalty status in eerste instantie niet goed verwerkt. Hierdoor duurde het inchecken bijna een kwartier.
In de kamer zelf constateerden we vuile plekken op de tafel en bank, maar ook de stoelen in de bar liet sporen van gebruik zien.
Ook bij het uitchecken was weinig van de klantvriendelijkheid die ik bij het vorig verblijf als positief heb ervaren over. Jammer…..

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 17 oktober 2021

De receptie dames waren erg vriendelijk, goede service aan de bar en onze kamer was prima.

De park, sleep & fly is zeker een aanrader! Auto staat veilig geparkeerd. De transfer naar de airport is ook uitstekend geregeld! De taxi staat netjes in de ochtend klaar, en bij terugkomst moesten we even bellen met de centrale en er stond weer een taxi klaar om ons terug te brengen.

Al met al een top ervaring gehad!

Datum van verblijf: oktober 2021
Team Novotel, Owner van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Beste Jeroen,
Dank voor je bezoek en de feedback! Ik ga de dames aan de receptie zeker je comments doorgeven!

Graag tot ziens,
Reint - General Manager

Beoordeeld op 1 september 2021

Schoon, vriendelijk en goed personeel, prima kamers en vooral de bedden heben wij als zeer comfortabel ervaren. In- en uitchecken probleemloos. Novotel EINDHOVEN is een absolute aanrader en zeer handig als je op vakantie gaat. Taxi 5 min. en inchecken

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Team Novotel, Owner van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste Jaques,
Dank voor jullie beozek en de feedback! Super om te lezen dat we jullie een goede start van de reis hebben kunnen verzorgen!

Graag tot ziens,
Reint - General Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Lekker zwembad buiten, redelijk goed ontbijt. Wel heel erg jammer dat een zachtgekookt ei op verzoek gewoon niet kan en de dat de bediening in de bar geen oog had voor de gasten. Na 10-15 minuten wachten en hier netjes wat van zeggen, kwakte mevrouw de theedoos en de thee op tafel met een chagrijnig gezicht. Kan echt niet!! Les 1 tijdens een horeca cursus. Receptie dames erg aardig en kundig. Het is helaas wel voor de 1e en laatste keer hier. Volgende keer maar Van der Valk.

Kamertip: Drink niets in de bar of als je niet anders kunt, zeg dan maar niets over de lange wachttijden.
Datum van verblijf: augustus 2021
Team Novotel, Owner van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste 362gilberth,

Dank voor jullie bezoek en de feedback daarover. Ik vind het vervelend om te lezen dat mijn collega's duidelijk wat steken hebben laten vallen en neem je feedback dan ook zeker mee in ons overleg. Dit zijn dingen die wij normaal beter kunnen en willen doen en ik vind het vervelend te lezen dat dit nu niet gelukt is. Hopelijk hebben wij in de toekomst een kans om te laten zien dat we beter willen en kunnen!