“Lekker eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van 1910 Restaurant

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Bergen
8 november 2021 beoordeeld

Super lekker gegeten en heel goed bediend. Enige minpuntje was de muziek. Verschrikkelijke covers. Gelukkig werd het voor ons wat zachter gezet.

Datum van bezoek: november 2021
Basstrijbosch, Medewerker bediening van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2021

Beste Anne,

Dankjewel voor de 5 sterren review. We hopen de volgende keer u nogmaals te verrassen. We zullen de tip van de muziek meenemen om te kijken wat mogelijk is. Anders zetten we hem graag nogmaals zachter de volgende keer.

Groetjes,
Marit
namens restaurant 1910

26 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was niet 1 gerecht (vd 4 gangen) dat klopte, van
Mierzoete koekjes tot zwaar gerookte coquilles, rubberen garnalen en taai vlees.
De smakeloze couscous en niet gare risotto.
Wellicht had de chef zijn 6 jarige zoontje meegenomen om te helpen.
De groentes leken wel uit een diepvrieszak van iglo te Komen.
Snappen niet hoe dit resto een 4,5 score krijgt.
Dat de wijnen niet “onze smaak” waren kan gebeuren, maar beste wijn-spijs resto van Nederland ,

Datum van bezoek: oktober 2021
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Gevalletje jammer dat u dit niet even tijdens uw bezoek heeft laten weten. Wij vinden het prettig om rechtstreeks te vernemen als er iets niet naar wens was tijdens uw bezoek aan ons restaurant, dan kunnen we er meteen wat aan doen.

In een week eten ongeveer 1000 gasten dit menu.

Wij hanteren de volgende stelregel:
Als gasten voor hun gevoel geen waar voor hun geld hebben gehad, hoeven zij daar niet voor te betalen. Dus als u het echt zo slecht vond als u hierboven vermeld dan storten wij graag het geld aan u terug. Aan de smaak van de wijn kunnen wij niets veranderen.
Mail ons even en we maken het in orde.

15 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging van onze dochter die hier vaker was geweest. Wij waren aangenaam verrast door kwaliteit en de gezellige hartelijke bediening. Spontane suggesties en reacties!
Echt een “ blijvertje “ voor ons, dat is een plek om terug te komen als we in Eindhoven uit willen gaan eten.

Datum van bezoek: september 2021
Bas S, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Dank je wel Marieke voor deze mooie review... Tot weer in Eindhoven

8 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer bij 1910. Vriendelijke bediening en precies voldoende aandacht per tafel. Het eten is een smaaksensatie en de gerechten zijn mooi opgemaakt. Alles wordt uitgelegd, je merkt dat de bediening weet wat ze serveren. Wijnen ook heerlijk. Kortom, erg geslaagd en gaan hier zeker terugkomen!

Datum van bezoek: september 2021
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2021

Michouvz dank je wel voor deze mooie beschrijving van een bezoek aan 1910....

29 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant, voortreffelijk gegeten, super bediening.
Prachtig opgemaakte borden. De uitleg van de wijnen enthousiast.
In een woord GEWELDIG!

Datum van bezoek: augustus 2021
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2021

Wat een super gave review.... TROTS!

Reizigers die 1910 Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 1910 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.