“Verrassend pizza”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 87 van 535 Restaurants in Eindhoven
Wijk: Binnenstad
Beschrijving: Pizza al taglio is de moderne variant van de pizza, uit Rome. Men eet hem op ieder moment van de dag. Bij ons kun je iedere dag kiezen uit tien tot twintig verschillende pizza's met volop keus in vlees, vis, vegetarische en plant bases variaties. Ons deeg bevat 80% minder gist en rijst na het kneden tot wel 72 uur. Dit maakt onze bodem krokant en Luchtig.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan gevonden omdat het restaurant waar we wilden eten vol zat. En geen spijt gehad! Zeer gastvrije ontvangst en leuk concept. Pizza op een andere manier, niet rond maar vierkant. En slim dat je doordat ze werken met slices meerdere smaken kunt kiezen. Ook de pasta en salade was erg smakelijk. Zeker de cannoli als dessert proeven. Met 4 personen gegeten en gedronken voor 75 euro.

Datum van bezoek: juli 2020

23 februari 2020 beoordeeld

Wij zijn hier tijdens het carnaval terecht gekomen en hebben hier heerlijk gegeten. Het concept van 4 kleine pizza stukjes per keer is leuk, je kunt daardoor delen. Na de eerste bestelling mag je weer 1 bestelling doen van 4 kleine stukken, zodat de kans op verspilling tegengegaan wordt. De pizza's zijn heerlijk knapperig en lekker. Wij waren met een groep van 6 zeer tevreden. De maaltijd afgesloten met een lekker toetje en een heerlijke koffie ( ..en dat tijdens carnaval!!) Volgend jaar komen we zeker weer jullie kant op. Prijs/ kwaliteit is zeer goed.

Datum van bezoek: februari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje met lekkere en verse pizza’s! Veel keuze en de bediening is erg vriendelijk. Dit was onze tweede keer bij de SUGO en zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: januari 2020
3 december 2019 beoordeeld

Maaltijden koelen snel af, bodem is vrij donker. Service aan tafel is vriendelijk, helaas wel in het Engels. De pizza's smaken prima en gelukkig is gescheiden betalen mogelijk.
Het aanpassen van de reservering kon tot kort vooraf en ook de all-in deal van SocialDeal was prima verlopen (deze QR code wordt gescand).

Datum van bezoek: november 2019
2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via sociale deals voucher met een groep van 10 mensen een nieuw PR pizza's gegeten,niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die SUGO bekeken, bekeken ook

In SUGO geweest? Deel je ervaringen!