“De beste buratta in de stad”
Beoordeling van Martini’s

Martini’s
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 75 van 530 Restaurants in Eindhoven
18 maart 2020 beoordeeld

Ik was bij Martini's voor lunch en vind buratta salade met gegrillden groente erg lekker. Ik denk dat, het is ook een mooie plek voor dinner met familie of vrienden, omdat vlakbij het centrum van Eindhoven is en een prijs kwaliteit is in goede balans. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig sfeer en nog veel meer.
Het eten is heerlijk en goede bediening
Super leuk Italiaans restaurant

Datum van bezoek: februari 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza’s, gezellige sfeer en leuk personeel! Lekker eten voor een leuke prijs. Aanrader!!!!

Datum van bezoek: februari 2020
13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker druk restaurant.
Goeie Italiaanse sfeer met Italiaanse muziek.
Heerlijk eten speciaal voor ons de zalm carpaccio gemaakt door de kok.
Daarna pizza salami en lasagne.
Echt super leuk en gezellig gehad elke keer weer een leuke avond bij Martini’s
Ciao arrivederci

Datum van bezoek: december 2019
14 november 2019 beoordeeld

Het eten bij Martini's is gewoon heel goed. De prijs kwaliteit verhouding is voor Eindhovense begrippen redelijk tot goed. Je kunt hier nog goed eten voor een leuke prijs. De bediening is betrokken en vriendelijk. Het is er informeel. Open keuken. Het enige minpuntje vind ik dat als het erg luidruchtig is, komt door de stenen vloer, en dat de tafels erg dicht op elkaar staan. Maar ja, da's ook weer 'Italiaans'. De moeite waard, wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Martini’s bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Martini’s geweest? Deel je ervaringen!