“Echt lekker en gezellig”
Beoordeling van De Pizzaplaats

De Pizzaplaats
Geclassificeerd als nr. 219 van 515 Restaurants in Eindhoven
30 oktober 2018 beoordeeld

Wil je weten waar locals eten? Nou, hier! Waarom? Omdat ze bij de Pizzaplaats heerlijke pizza’s serveren in een ongedwongen (huiskamer)sfeer, just around the corner.

Datum van bezoek: oktober 2018

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was de pizzaplaats voor ons geen succes. Omdat je er buiten zo leuk kunt zitten zijn we op het terras gaan zitten. De pizza's waren nat en er was geen krokante korst te bekenen. Na drie kwartier te hebben gewacht verwachtte we onze pizza redelijk heet te krijgen, maar die was lauw. De bediening is aardig en de drankjes niet duur. Voor enkel een drankje komen we ook zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de voormalige Plaza is een hip pizza restaurant geopend. Vriendelijke en gastvrije bediening en pizza’s waar bezorgdiensten in kwaliteit en prijs niet aan kunnen tippen. Terras is heerlijk er er is veel te zien omdat het wat hoger gelegen is. Binnen eenvoudig maar gezellig voor iedereen. Het is een soort woonkamer gevoel voor de buurt, maar dan wel met pizza’s. Echt leuk om even naar toe te gaan i.p.v. thuis eten. Heel veel succes met jullie unieke concept!

Datum van bezoek: mei 2018
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizzaplaats is een hip ingericht simpel restaurant met kunst van lokale artiesten aan de muur.

Het beste (zoals de naam doet vermoeden) zijn de pizza's. Heerlijk. Dicht bij de schouwburg dus perfect om vlak voor een voorstelling even te eten.

Datum van bezoek: december 2017
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kim en Tim hadden de komst vd pizzaplaats al aangekondigd eind vorig jaar.

Vandaag was ons eerste bezoek & zeker niet t laatste. Voor weinig geld een goede pizza met dunne bodem, erg lekker! Ook onze dochter van 14 zat te smullen. Het was druk maar de bediening bleef vriendelijk en de pizza's kwamen snel.

Een aanrader deze pizzatent naast de Plaza Futura.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die De Pizzaplaats bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In De Pizzaplaats geweest? Deel je ervaringen!