Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 168
Hotels.comUS$ 169
Prestigia.comUS$ 174
Beoordeeld op 23 november 2021

Wij hadden al eens bij een andere Van der Valk aan het 'live cooking' /buffet deelgenomen maar hier was het veel aangenamer (veel meer ruimte voor iedereen) en ook bleef het buffet netjes op peil. Kamer was ook prima alleen de cups voor de koffie lijken meer voor thee. Personeel steeds erg vriendelijk en overal voldoende mogelijkheden om te desinfecteren.

Datum van verblijf: november 2021
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2021

Beste fmoreijn,
Hartelijk dak voor uw bezoek aan ons hotel en deze mooie review. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en u het buffet heel aangenaam vond, de kamer prima en het personeel heel vriendelijk. Dit horen wij graag! We verwelkomen u graag weer in ons hotel.

Beoordeeld op 8 oktober 2021

Afgelopen 2 op 3 oktober hadden wij een dinerarrangement bij Hotel Eindhoven Van der Valk geboekt. De kamer (411) was prima, ruim en schoon.
Over het personeel niets dan lof; ontzettend vriendelijk, niets op aan te merken.

De bedden waren echter verschrikkelijk slecht. Slappe, lichtgewicht matrasjes, die enorm doorzakten. Waardeloos en geen oog dicht gedaan. Daar zou mentoch echt iets aan moeten doen. Ik heb er 2 dekens opgevouwen in de lengte onder gelegd om nog een beetje steun te creëren, maar het blijft gepruts.
Dan moet me toch ook echt van het hart dat ik zelden (lees nooit) zulke krappe dekbedjes heb gezien, iets meer dan 120cm breed en de hoes was zelfs nog smaller, waardoor het dekbed ook nog opkrulde aan de zijkanten. Om te huilen en niet Van der Valk waardig!!

De koffie- en theevoorziening was wat betreft de thee heel slecht: heeft VdV zelf wel eens thee gezet met dat apparaat? Dat gaat dus echt niet. Smaak noch kraak.
Een waterkoker, een paar fatsoenlijke theeglazen en thee zoals bij het ontbijt, zou een prima oplossing zijn.

Het diner begon aardig met een amuse, maar de carpaccio was lauw en smakeloos, de varkensmedaillons waren volgens mij opgewarmd, smakeloos en gortdroog. Niet opgegeten.

Het dessert, de dame blanche, smaakte werkelijk nergens naar, alleen maar zoet.

We hadden ons erg verheugd op dit arrangement, de foto's en presentatie zijn zeer verleidelijk, maar lijken helaas niet op de realiteit. Geen aanbeveling waard en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Beste Ronette,
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en deze review. Fijn om te horen dat u de kamer schoon en ruim vond en het personeel ontzettend vriendelijk. Dit horen wij graag. Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bedden waren doorgezakt en dat de dekbedden heel krap waren. Onze excuses hiervoor! Ook vervelend om te horen dat het diner niet naar wens was. Ik ga uw feedback over de bedden en het eten bespreken met de desbetreffende managers. Mocht u verder over uw ervaring willen uitweiden dan vraag ik u vriendelijk om hier contact met ons over op te nemen. Wat betreft de thee voorziening kunt u altijd naar de receptie bellen en vragen naar een waterkoker. Deze staan niet standaard op de kamers, maar bieden we wel aan voor onze gasten.
Nogmaals mijn excuses voor uw ervaring, wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en de service te verlenen die u verdient.

Beoordeeld op 3 september 2021

Kom laten we eens weer bij van der Valk eten. Dat was geen goed idee. We bestelde beide het menu .De vis heeft te lang in het vocht gezeten De saté was geen saté twee stukken kipfilet de friet was voor de derde keer gebakken. Het was geen feest,

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Beste Poelepanje,
Bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en deze review. Wat vervelend om te horen dat uw diner niet naar wens is geweest. Mijn excuses hiervoor! Ik ga uw feedback bespreken met de restaurant manager zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Mocht u verder over uw ervaring willen uitweiden, dan vraag ik u vriendelijk om hierover contact met ons op te nemen.
Nogmaals onze excuses en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u de service te verlenen die u verdiend.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

We hebben er lekker ge eten, Bord was mooi opgemaakt, soep werd aan tafel in je bord geschonken bij de garnituur, vlees en vis goed op smaak . We kregen als een lekkere amuse voor we zelfs maar besteld hadden, en het personeel was allemaal vriendelijke.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Eindhoven en uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten en dat u het personeel vriendelijk vond. Dit horen wij graag!
Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 augustus 2021

Wij hebben 2 nachten verbleven op kamer 296.
De vloerbedekking in de gangen naar de kamer en op de kamer is tot op de draad versleten.
Er zitten grote gaten in de vloerendekking en volop vlekken.
Dit mag je niet verwachten bij van der Valk.
De kamer was wel schoon.
Het ontbijt op de eerste dag van ons verblijf was een chaos.
Blijkbaar heerst er geen corona meer, want de corona regels worden niet in acht genomen.
Het personeel deed ook geen moeite om de mensen hier op te wijzen.
Op de 2e dag werd bij het ontbijt een tafel aangewezen was het redelijk geregeld.
Blijkbaar had men lering getrokken uit de chaos van de dag ervoor, of heeft iemand ze er op gewezen.
Van der Valk Eindhoven was bij ons door de ervaringen uit het verleden één van de beste van de Valk hotels. Na ons de ervaringen tijdens ons laatste verblijf halen ze de top 5 bij van der Valk niet meer.
Wij hebben in de 2e helft van deze maand nog 2 overnachtingen geboekt.
Gezien bovenstaande ervaringen kijken wij hier niet naar uit.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel Van der Valk Eindhoven, General Manager van Van Der Valk Eindhoven Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en uw review. Fijn om te horen dat u de kamer schoon vond. Wat vervelend dat uw ervaring tijdens het ontbijt niet naar wens was de eerste dag. Goed om te horen dat het de tweede dag al een stuk soepeler verliep. Wij gaan uw feedback bespreken met de restaurant manager zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Goed dat u ons informeert over de versleten vloerbedekking. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze service en faciliteiten en uw oplettende oog helpt ons hierbij. Wij gaan dit bespreken met de facilitair manager zodat wij dit kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u hierover nog verder willen uitweiden, dan vraag ik u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Wij kijken ernaar uit om u de komende maand nogmaals te mogen ontvangen en u de service te verlenen die u verdiend om u te laten zien dat het ook anders kan.