“Plaatjes op het bord”
Beoordeling van Bij Albrecht

Bij Albrecht
Geclassificeerd als nr. 26 van 530 Restaurants in Eindhoven
15 maart 2020 beoordeeld

Als het eten elke dag zo was dan werd in gelijk veganist. De borden zijn schilderijtjes. Het eten was een genoegen. Sterren nivo wat mij betreft. Je hebt geen a la carte omdat de gerechten afhankelijk zijn van wat er op dat moment in het seizoen is. Maar dat mag de pret niet drukken. Waarschijnlijk door de CORONA crisis was het niet zo druk, helaas. Mensen, ga gewoon lekker uit eten!

Datum van bezoek: maart 2020
978bernadettea, Owner van Bij Albrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Rik,

Dankjewel voor de vriendelijke woorden. Jullie bezoek was in de week dat de horeca moest gaan sluiten en de Corona bij velen al voor enige angst zorgde. Laten wij hopen dat het allemaal snel voorbij is, wij weer open mogen en iedereen weer mogen ontvangen. Wij kijken daar enorm naar uit.

Onze verplichte 'vakantie' brengt ook veel mooie dingen. Binnenkort kan jij elke dag zo eten... wie weet ga je helemaal plantaardig. (knipoog). Wij hebben een nieuw project opgepakt en gaan wij deze Zomer lanceren. Middels onze nieuwsbrief en social media brengen wij iedereen op de hoogte van de lancering.

Culinaire groet, Manfred en Bernadette Albrecht

25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke 4 gangen gegeten in dit restaurant. Veel verschillende smaken, al miste ik bij het tussen en hoofdgerecht wel iets fris.
De (fles) wijn vonden we ook erg lekker.

Het enige nadeel vonden we dat het prijzig is. De prijs is gelijk aan een menu met vlees elders, terwijl de inkoopprijs van vlees toch heel wat duurder is.

We waren wel zeker te spreken over de gastvrouw. Zeer vriendelijk en vraagt regelmatig of alles naar wens is.

Datum van bezoek: januari 2020
18 januari 2020 beoordeeld

Gisteren gaan eten bij Vegan-restaurant Albrecht.
We gingen voor het 5-gangen diner en werden aangenaam verrast door een aantal heerlijke en mooi opgemaakte bordjes. Ook de diverse bio-drankjes zijn een aanrader.
Ter afsluiting koffie besteld met ""Friandise". Dit was helaas wel een teleurstelling.
De Friandise voor 2 personen bestond uit 4 kleine ronde chocokoekjes, die voor maar liefst €. 5,-. op de rekening stonden. In de meeste restaurants worden deze gratis bij de koffie geserveerd. Al met al toch een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
7 oktober 2019 beoordeeld

Alle gangen zijn een verassing en een kleine kunstwerkjes vol smaken. Het doet me denken aan een restaurant met Michelin ster waar ik geweest ben. De gerechten zijn plantbased, gezond en zooooo lekker. Bediening persoonlijk. Gezellige sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf ben ik flexitarier maar het leek me een uitdaging om helemaal vegan te eten en uit te vinden of ik dan iets zou missen.
Een bijzondere gelegenheid deed zich voor in de vorm van een aanschuiflunch met een bijpassend wijnarrangement.
Fantastisch gegeten! Leuke uitleg, hoog op smaak met mooie kleurige opmaak van de borden en (h)eerlijke wijnen. Wij komen terug.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bij Albrecht bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Bij Albrecht geweest? Deel je ervaringen!