“Shoppen”
Beoordeling van Restaurant L'Escalier

Restaurant L'Escalier
Geclassificeerd als nr. 409 van 509 Restaurants in Eindhoven
16 maart 2017 beoordeeld

Na een ritje naar Eindhoven en een verkeerde afslag te hebben genomen ;) aangekomen in de parking van Heuvelgalerij, en we wilden eerst iets drinken en naar wc voor het shoppen dus hier een stop gemaakt! De koffie was lekker maar mocht warmer, de wc is voortaan met een muntje maar als klant krijg je er ééntje gratis!

5 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend matig.. Broodje met salade was letterlijk een broodje met een paar blaadjes rucola, en 2 grote moppen salade er op. Erg jammer, aan de ligging van het tentje ligt het namelijk niet. Erg onpersoonlijk en onprofessioneel personeel, de 'eet smakelijk' was bijna niet te verstaan en voor ik iets kon vragen was het meisje alweer weg. Mijn lege bord en glas hebben 35(!) minuten voor mijn neus gestaan. Nee, helaas, hier kom ik niet nog een keer.

16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nee, daar gaan we niet nog eens eten. De pizza (pizza Salami en pizza Al Funghi) was meer kaas dan iets anders. Het personeel was ongeïnteresseerd. Met als ultiem slot dat ik met mijn zoon niet meer naar de toilet kon omdat hij al afgesloten was (18:15uur!). We werden naar de toiletten in de Heuvel galerie zelf gestuurd...

8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is ongeïnteresseerd en onprofessioneel. Verkeerde bestelling opgenomen en niet eens een excuus.
Eten zal er netjes verzorgd uit maar is niet erg smaakvol.

14 februari 2016 beoordeeld

Wàt een prima plek in het hartje van de overdekte De Heuvel Galerie in Eindhoven. Genoeg tafeltjes. Een plek waar je op de één of andere manier altijd weer op uitkomt als je shopt in Eindhoven. Het aanbod is standaard, kan er zeker mee door, maar is wel behoorlijk aan de prijs.

De smoezeligheid van de tafeltjes en de ronduit klungelige bediening door de vele stagiaires die daar kennelijk 'het vak mogen komen leren' is telkens weer een bron van irritatie.

De afgelopen keren moesten we telkens vragen om de lege kopjes, glazen, borden en bestek van de vorige bezoeker op te ruimen. Mmm ... En het uitserveren van de eenvoudigste bestellingen verliepen werkelijk klungelig, "van wie was de koffie ook al weer?" en "klats" als dan ook nog het leuke mini drankje om klettert, tja dan is dat geen feestje meer.

Natuurlijk is het goed dat een jonge generatie de kans krijgt het horecavak te leren, maar wat wij de afgelopen tijden meemaakten waren typisch gevallen van "ga het maar proberen en kijk maar waar het schip strandt, of ... het zit er gewoon niet in."

Eigenaar/manager, doe hier wat aan, want de locatie is top als rustpuntje tijdens het winkelen! Jullie moeten beter kunnen scoren!

Reizigers die Restaurant L'Escalier bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant L'Escalier geweest? Deel je ervaringen!