TripAdvisor
Den Bosch
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zalig Italiaans tafelen op een prachtig locatie!”
Beoordeling van Italiaans Ristorante Onesto

Italiaans Ristorante Onesto
Een tafel reserveren
zo 8/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 36 van 349 Restaurants in Den Bosch
Beschrijving: De open keuken achter in de zaak geeft een informele sfeer in het restaurant. Waardoor een ieder zich thuis voelt. Wij heten u van harte welkom in ons kleine, maar gezellige restaurant. De kracht van de Italiaanse keuken is zijn puurheid, eenvoud en eerlijkheid. In Onesto koken we volgens deze traditie. Elke dag, behalve op maandag, bereiden de koks gerechten uit zorgvuldig gekozen verse ingrediënten. Het Italiaanse restaurant in de Korte Putstraat, onder de rook van de Sint Jan in 's-Hertogenbosch, biedt u (h)eerlijke authentieke Italiaanse gerechten. Een avondje uit eten bij ons is de beste garantie voor een geslaagde avond in een gezelllige en ontspannen sfeer.
16 oktober 2019 beoordeeld

De straat waar het restaurant gelegen is, is uitermate gezellig. Het doet mij, Belg denken aan de Rue de Boucher in Brussel. Wat deze straat nog leuker maakt is dat er niet alleen toeristen maar ook veel locals er eten :-) Dit restaurant was ronduit een TOP Italiaans restaurant. Vitello, carpaccio, tagliata di manzo, ... alle gerechten waren authentiek! De eigenaar was zeer gastvrij en sprak ook alle klanten persoonlijk aan. Wij hebben enorm genoten die avond! We komen zeker nog terug!!!

12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus restaurant met heerlijke gerechten en top bediening. Na een dagje stad even heerlijk bijkomen met lekker eten. We komen zeker terug !

Datum van bezoek: oktober 2019
12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst verrast door de gezellige inrichting. De kaart is uitgebreid en zou wat eenvoudiger mogen. Ik heb lekker gegeten. De wijn was bijzonder goed. Het personeel is jong en opvallend gastvriendelijk en ervaren. Een hele leuke avond gehad.

Datum van bezoek: oktober 2019
3 oktober 2019 beoordeeld

Wij 2 vriendinnen hebben er heerlijk gegeten.
Na een dagje winkelen en nog een vroege film willen pakken. Eerst nog lekker een hapje eten.
Eigenlijk was alles gereserveerd, maar omdat wij toch weer vroeg weg wilde gaan. Werd er voor ons een plekje vrij gemaakt.
Eten was heerlijk en bediening was vriendelijk en goed.
We komen zeker nog een keer terug..

16 september 2019 beoordeeld

J.l. zaterdag top gegeten bij Onesto met het gezin. Heerlijke Italiaans eten, vlotte bediening en een fijne ambiance, zowel voor die twintigers als voor ons. Na het eten nog even gezellig na zitten babbelen met de eigenaar, zodat we het concept nu helemaal; begrijpen. Goede prijs/kwaliteits verhouding!

Reizigers die Italiaans Ristorante Onesto bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Italiaans Ristorante Onesto geweest? Deel je ervaringen!