TripAdvisor

“Uitstekende lunch”
Beoordeling van Doppio Espresso Den Bosch

Doppio Espresso Den Bosch
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Koffie en thee in Den Bosch
Beschrijving: Wij zijn een werkplek, ontmoetingsplek, vergaderplek en relaxplek in één. Wat de reden van je bezoek ook is, wij verblijden je graag met heerlijke koffie, thee, ontbijt, lunch én natuurlijk gebak, met als doel een glimlach op je gezicht toveren. Wij kijken er nu al naar uit om jouw snel jouw favoriete koffie te mogen maken (en je uit te dagen in je koffie wereld)!
4 oktober 2019 beoordeeld

Lekkere latte macchiato en twee vegetarische pizzadina's zorgden voor een uitstekende lunch. Vriendelijke en vlotte bediening. Goede plek om te lunchen.

Datum van bezoek: oktober 2019

21 augustus 2019 beoordeeld

Bij toeval kwamen bij Doppio terecht . We hebben er geen spijt van gehad. Kraakheldere zaak, aardige mensen en uitstekende koffie !

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Laten we positief beginnen. De jonge man die ons bediende was goed. Begreep zijn vak! Waarvoor onze complimenten.
Je loopt door Den Bosch en je hebt zin in een kopje koffie. Heerlijk, kan je zo naar verlangen. Je loopt voorbij een speciaal zaak van koffie en je ziet een tafeltje vrij. Geen twijfel over mogelijk, Hier ga je lekker zitten voor een echt kopje koffie.
Ik had een dubbele espresso besteld. Waarom wordt deze gedaan in een grote mok? Koelt zo snel af. Maar goed, maakt niet uit, kom maar op, ik heb er zin in. Dan krijg je daar toch een zure bak espresso voorgeschoteld. HOE KAN DIT??? Begrijp dit echt niet! Als een Italiaan dit had gedronken was hij huilend weg gelopen. Het terras zat vol. Ik zou bijna aan mij zelf gaan twijfelen.
Mijn vriendin had een normale bak koffie en die was goed. Voordat we verder gingen lopen even naar de toilet. In de mannen toilet was het net zon chaos. Toilet was echt niet schoon. Je kon je handen in de mannen toilet wassen maar ook in de centrale ruimte. Dus hier even handen wassen. De doekjes machine werkte niet en prullenbak niet gezien. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gewend hier goede koffie en espresso te drinken. Helaas is er iets veranderd. Van de laatste vier keer hebben we een keer slechte koffie en espresso gehad, die we opdronken met het idee dat dat toeval was. We hebben daarna echter twee keer de koffie teruggestuurd omdat die en te slap en te smakeloos was. Het meisje wat bediende nam het niet serieus. Jammer.

Datum van bezoek: mei 2018
23 juni 2019 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk even gezeten met een goede bak koffie en een heerlijk stukje appelgebak. Niet heel bijzonder, maar voor mij wel beter dan 3 sterren cq gemiddeld.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Doppio Espresso Den Bosch bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

Den Bosch, Noord-Brabant

In Doppio Espresso Den Bosch geweest? Deel je ervaringen!