TripAdvisor

“Aanrader!”
Beoordeling van BUURT

BUURT
Geclassificeerd als nr. 50 van 349 Restaurants in Den Bosch
Beschrijving: BUURT, wie kent het woord niet.. We hebben allemaal wel associaties met ’n buurt, het buurtgevoel, even een buurtje maken, in de buurt zijn, het ons kent ons, het middel- en verzamelpunt en een plek waar je graag wilt zijn. BUURT is het plekje net buiten het centrum om lekker koffietjes te kunnen drinken (en dan bedoelen we een hele goede kop koffie), op je laptop te kunnen werken, bij te kletsen, de krant te lezen, te lunchen, te borrelen, te lachen, lekkere wijnen te proeven, spelletjes te spelen, Wi-Fi te gebruiken, verschillende biertjes te proberen, te dineren en de hele dag in de zon te zitten. Kortom, een plek die van alle markten thuis is.
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten het drukke centrum van Den Bosch, langs een drukke doorgaande weg, ligt deze parel. Parkeren naast de deur, superleuke kaart. Ik zeg: ga gewoon even kijken!

Datum van bezoek: mei 2019

2 augustus 2019 beoordeeld

Wij hebben hier geluncht. Ze hebben veel opties, ook voor vegetariërs. Het eten was goed en de drankjes ook. We zaten lekker buiten, alleen zit dit terras aan een druk kruispunt waardoor je best veel last hebt van het verkeerslawaai. Ook stond de muziek op het terras wat te hard. Service was oke.

24 juli 2019 beoordeeld

Het personeel weet wat klanten willen. Het bier wordt op de juiste temperatuur geserveerd, de koffie is smaakvol en de maaltijden zijn kwalitatief goed, warm wanneer ze warm moeten zijn en de bedieningssnelheid is goed. Niet opdringerig maar wel alert.
Het terras sluit om 23.00 uur vanwege de omwonenden. Het ligt dan ook aan de rand van het mooie centrum tegen een woonbuurt aan. Begrijpelijk. Tegen 23.00 u wordt je met uitleg gevraagd 'binnen verder te praten'. Doen ze goed!
Aanrader zolang er niet te veel toeristen komen. Dan blijft het ook "van de buurt".

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten op een geweldig terras, gezellige gasten en op een mooi punt van de stad.
Lekkere wijn en een ontzettend gast vrije bediening.

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden ‘s middags afgesproken bij Buurt om even bij te praten en een ‘drankje te doen’. Werd uiteindelijk én bijpraten, én een (aantal) drankje(s) én een diner. Was alleszins de moeite waard op het zonovergoten terras met redelijk vlotte bediening (zou wat adequater kunnen door een ‘speurender’ oog) en uitstekende producten (wijn, bitterballen en goed diner). Komen hier graag terug, lekker buiten drukte van het centrum en met een wijds uitzicht op de Gement en het Bossche Broek. Vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die BUURT bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In BUURT geweest? Deel je ervaringen!