TripAdvisor

“Wijn”
Beoordeling van BUURT

BUURT
Geclassificeerd als nr. 50 van 349 Restaurants in Den Bosch
Beschrijving: BUURT, wie kent het woord niet.. We hebben allemaal wel associaties met ’n buurt, het buurtgevoel, even een buurtje maken, in de buurt zijn, het ons kent ons, het middel- en verzamelpunt en een plek waar je graag wilt zijn. BUURT is het plekje net buiten het centrum om lekker koffietjes te kunnen drinken (en dan bedoelen we een hele goede kop koffie), op je laptop te kunnen werken, bij te kletsen, de krant te lezen, te lunchen, te borrelen, te lachen, lekkere wijnen te proeven, spelletjes te spelen, Wi-Fi te gebruiken, verschillende biertjes te proberen, te dineren en de hele dag in de zon te zitten. Kortom, een plek die van alle markten thuis is.
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten op een geweldig terras, gezellige gasten en op een mooi punt van de stad.
Lekkere wijn en een ontzettend gast vrije bediening.

Datum van bezoek: juli 2019

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden ‘s middags afgesproken bij Buurt om even bij te praten en een ‘drankje te doen’. Werd uiteindelijk én bijpraten, én een (aantal) drankje(s) én een diner. Was alleszins de moeite waard op het zonovergoten terras met redelijk vlotte bediening (zou wat adequater kunnen door een ‘speurender’ oog) en uitstekende producten (wijn, bitterballen en goed diner). Komen hier graag terug, lekker buiten drukte van het centrum en met een wijds uitzicht op de Gement en het Bossche Broek. Vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Buurt zie je dat er eigenaars achter zitten die al langer meelopen in horeca. De kleine dingen kloppen, er zitten grapjes en handigheden in en het is vooral z’n tijd vooruit. In Den Haag zitten mensen nog steeds massaal op dit soort zaken te wachten, maar hier in Brabant is het de gewoonste zaak van de wereld! Prijs kwaliteit is dik in orde! Mooie IPA op wisseltap zou leuk zijn! Verder mega!

Datum van bezoek: juni 2019
22 april 2019 beoordeeld

Bijzonder gastvrij en vriendelijk personeel, mooie biertjes op de tap, lekker wijnen en de snacks zijn alternatief maar wel lekker. Zeker een aanrader op een zonnige dag.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op maandagavond met een vriendin een hapje gaan eten bij Buurt.

Lekker gegeten, met name de gamba's waren erg lekker. Steak tartaar niet bijzonder.

De bediening was helaas vreselijk traag. Onze lege glazen hebben lang op tafel gestaan zonder dat werd gevraagd of we nog wat wilden en ook de wachttijd tot het eten er was duurde erg lang. Met de vraag om het hoofdgerecht vast te bestellen (en niet te wachten tot we het broodje met smeersels op hadden) was niks gedaan.

Jammer, want de locatie, sfeer en het eten zijn goed.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die BUURT bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In BUURT geweest? Deel je ervaringen!