TripAdvisor

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 66 van 349 Restaurants in Den Bosch
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na Boulevard hier gegeten met een van de kinderen. Eigenlijk verrassend goed.

Geen originele kaart maar zeker ook niet de standaard pizzaria (kaart en inrichting).

Wat het wel is? Eigenlijk de lekkerste pizza's van Den Bosch...de rest van de kaart gaan we de volgende keer uitproberen. Want we gaan zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen er bijna voorbij, zoekende naar iets wat we wilden voor lunch. Hartelijke ontvangst. Er bleken geen pizza's op de lunchkaart te staan, terwijl het bord buiten het daar wel over heeft... Maar goed. Prima lunchkaart. Ik nam de pittige kip op flatbread. Was lekker! Mijn man nam vitello tonato. Zag er prachtig uit en smaakte goed. De sauvignon blanc was prima en de biologische merlot ook. Bediening was vriendelijk. Al met al: we komen er zeker een keer terug!

28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden een geweldige avond gehad. Heerlijk eten keuzemenu vanwege restaurant week, keuze vooraf vlees, vis of combinatie. Carpaccio vooraf, slibtong geweldig bereid, garnalen en ossenhaas combinatie, nagerecht Sorrento limoncello Citroen met citroenijs. Bediening had zijn eerste werkdag, iets meer begeleiding was beter geweest, jongeman deed erg zijn best. Vrouwelijke collega was duidelijk ervaren en deed het super goed.

22 september 2019 beoordeeld

Meerdere keren heb ik hier gegeten, zowel met vrienden als met mijn ouders of met 2tjes. Wat ik erg leuk vind aan dit restaurant is dat het er heel gezellig uitziet, vriendelijk personeel, het eten is goed en warm en je kunt kiezen uit verschillende prijzen. Wil je het goedkoop houden, dan kun je voor een pizza of pasta gaan. Pizza 's zijn echt verrukkelijk daar. Wil je wat luxer eten, dan kun je ook voor een goed stukje vlees of vis gaan met lekkere gebakken aardappel partjes ipv friet!! Ook wordt hier rekening met veganisten en allergieën gehouden. Dit restaurant is mijn favoriete restaurant in Den Bosch!! Locatie is ook super, zeker als het lekker weer is op het terras. Echt een aanrader dit restaurant.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zondagavond, niet al te druk, jonge bediening.
Pizzabodem was behoorlijk mooi dun maar ook behoorlik taai. Lastig door te komen met niet al te scherp mes. Ook het rolmes was niet scherp.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Padrino's bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Padrino's geweest? Deel je ervaringen!