Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch om hier te fietsen

Ik geniet er elke keer opnieuw van om hier te fietsen, schitterend gewoon! Volgende keer moet ik ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Romanesco112
Lakeland, Florida
Leuke wandeling met stukje historie en natuurinformatie

Beoordeeld op 20 april 2021

Meer info
vanaf 70,06 US$
Meer info
Beoordeeld op 20 april 2021

Hele leuke wandeling over de oude spoorbrug en over mini bruggetjes door het 'moeras'gebied. Interessante info bordjes over het weiland waar een specifieke vlinder leeft.

Datum van activiteit: maart 2021
Beoordeeld op 8 oktober 2020 via mobiele applicatie

Na even wat zoekwerk vond in de parkeerplaats. Er zijn 2 wandelingen aangeduid. Ik volgde de route en liep door een mooi bospad met wat hoogteverschillen. Opeens dook aan de horizon de wandelbrug op. Een knap staaltje werk, de oude spoorlijn omgetoverd naar wandelbrug. Aan het einde van de brug kon ik geen bewegwijzering meer vinden en besloot ik door de harde wind en regen nogmaals de brug over te steken. Let op de brug kan glad zijn met nat weer. Mooi stukje natuur.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

De oude spoorbrug die dwars door dit gebied loopt maakt dit gebied de moeite waard. Het contrast met het water en het bos aan weerskanten maakt het tot een mooie wandeling. Ook de route over de vlonderbrug door het bos is leuk om te wandelen maar niet echt spectaculair.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Blijft mooi gebied; vooral ‘s ochtends vroeg of laat in de avond! Dan kans op reëen, kiekendief, dagpauw, en soms een hardloper of Mountainbiker

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 31 mei 2020 via mobiele applicatie

Vanuit Vught fietsten we via een mooie route hierheen en parkeerden onze fietsen op de aangegeven parkeerplaats. Van daaruit wandelden we via een trap naar de blauwe route over de dijk en de fotogenieke oude spoorbrug. Er is ook een vlonder in het water om de zijkant van onderaf te bekijken. Daar is geen zitplaats/picknick plek. Geen horeca in de buurt, zover ik weet.

Datum van activiteit: mei 2020