TripAdvisor
Den Bosch
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gemoedelijk restaurant met prachtige binnentuin om te eten.”
Beoordeling van Restaurant Rhodos

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
19 september 2019 beoordeeld

Met vrienden hier na een lange fietstocht heerlijk gegeten. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Laat je snel het gevoel hebben dat je thuis bent. Een zeer uitgebreide kaart met een grote en diversiteit aan voor- en hoofdgerechten. Wij hebben hier gedineerd. Mooie gerechten met als hoofdzaak het vlees zoals dat gewoon is in Griekenland en natuurlijk de echte GriekseTzatziki en Feta. Groenten zijn een bijzaak dus niet echt veel aanwezig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader dus dit restaurant.

29 augustus 2019 beoordeeld

We waren met een grote groep met reservering bij dit restaurant. Vriendelijke bediening. Hoofdgerechten lieten wat op zich wachten. De (bekende) nadruk ligt op vlees. Veel vlees. Er blijft erg veel over. Sommige gerechten zoals voor- en nagerechten zijn weinig Grieks. Bij de maaltijd werden frietjes geserveerd, geen rijst o.i.d. Druk bezocht restaurant, met terras vlak bij de Parade.

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met mijn vrouw lekker uit eten geweest hier.
Ik had vooraf de dolmades lekkere met gehakt gevulde wijnbladeren met een citroensaus. En als hoofdgerecht Bekri Mezes.
Dat hoofdgerecht kan ik iedereen aanraden een beetje pikant maar lekkere supermalse stukjes ossenhaas in een Metaxasaus. Het was er zoals altijd erg gezellig druk. Maar de bediening is altijd vlot en netjes

5 augustus 2019 beoordeeld

Buiten gegeten op het terras. Het eten was van goede kwaliteit en lekker, ( teveel voor ons)Niets mis mee.

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op het terras in het centrum van Den Bosch. We aten een hoofdgerecht en dat was van prima kwaliteit. Alleen jammer dat er geen frietjes bij zaten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Rhodos bekeken, bekeken ook

Veghel, Noord-Brabant

Den Bosch, Noord-Brabant

In Restaurant Rhodos geweest? Deel je ervaringen!