“Gezellig terras ”
Beoordeling van Nom Nom

Nom Nom
Geclassificeerd als nr. 11 van 349 Restaurants in Den Bosch
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht op een gezellig terras. Vriendelijke bediening, het was erg druk daarom hebben we wel wat langer moeten wachten. Voor ons niet zo erg.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ging met een vriendin lunchen bij Nom Nom in Den Bosch. We namen plaats op het gezellige terras en bestelden eerst een koffie. Teleurstelling nummer 1: koffie wordt in glazen geserveerd. Teleurstelling nummer 2: de koffie is niet lekker.
Kan er een wet komen die verbiedt dat zwarte koffie in de horeca in glazen wordt geserveerd.
Als lunch bestelden we een vegan curry (8,-/en een sandwich gerookte zalm (8,75)
Het eten arriveerde snel en werd vriendelijk opgediend. Teleustelling nummer 3: wel jammer dat men een spa bruis die we een kwartier geleden al hadden besteld, helemaal niet arriveerde.
Ik ben het etablissement in gelopen en heb het nog een keer besteld.
Teleustelling nummer 4: de vegan curry oogde prachtig maar viel qua textuur tegenviel, omdat het gerecht uit balans leek: een en al kikkererwten en te weinig currysaus. De currysaus smaakte wel goed maar het geheel was toch niet goed.
De sandwich gerookte zalm was prima.

19 augustus 2019 beoordeeld

Een mooi terrasje in het centrum van Den Bosch, aan twee kanten lopen of fietsen mensen je voorbij dus genoeg te zien. Ook lekker rustig tov de andere veel drukkere straten.
De jonge vriendelijke ober was duidelijk onervaren maar iedereen moet het leren. Broodje warme beenham bleek uiteindelijk niet voorradig. Gekozen voor de Chorizo hotdog. Hot was hij niet, wel lauw aan de buitenkant, koud van binnen. Chorizo is normaal gedroogd en gekruid, dit was een worst die van rauw vlees leek te zijn gemaakt, niet smakelijk. Broodje was ok, net als de koolsalade. Maar doodzonde was de enorme hoeveelheid knoflookmayonaise en ketchup die er als versiering op zat, niet gezond meer en te overheersend. Spuit dat er naast op het bord zodat iedereen zelf kan bepalen hoeveel vette smurrie hij of zij wil gebruiken.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de oude locatie van de heer Kocken zit weer een fijn restaurant. De nieuwe tapas locatie doet het goed. Een fijne keuze en vlot personeel.

10 augustus 2019 beoordeeld

Gisteren door Marion uitgenodigd bij NomNom, een leuk restaurant op de (hele scherpe) hoek van de Postelstraat en de Snellestraat. In een aantal 'gangen" worden allerlei lekkernijen (fusionachtig) op bestelling gemaakt en gereserveerd. Leuke hippe plek dicht bij hartje Den Bosch, leuk personeel. Ze serveren er lunch en diner

Reizigers die Nom Nom bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Nom Nom geweest? Deel je ervaringen!