“Heerlijke tapas gegeten”
Beoordeling van Nom Nom

Nom Nom
Geclassificeerd als nr. 12 van 352 Restaurants in Den Bosch
10 augustus 2019 beoordeeld

Gisteren door Marion uitgenodigd bij NomNom, een leuk restaurant op de (hele scherpe) hoek van de Postelstraat en de Snellestraat. In een aantal 'gangen" worden allerlei lekkernijen (fusionachtig) op bestelling gemaakt en gereserveerd. Leuke hippe plek dicht bij hartje Den Bosch, leuk personeel. Ze serveren er lunch en diner

Datum van bezoek: augustus 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de afgelopen maand weer een paar keer bij de Nom geweest! Natuurlijk heeft NomNom een fijn terras met een goede ligging en ziet alles er spik en span uit. Maar wat ik persoonlijk véél belangrijker en leuker vind is dat het personeel altijd vriendelijk en relaxed is, weet waar je de gast blij mee kan maken en verstand heeft van zowel wijn- als tapaskaart. De term tapas doet de gerechtjes van NomNom in mijn ogen stiekem geen eer aan - de gerechtjes zijn namelijk nog véél lekkerder en altijd verrassend + zien er top uit! Kortom: NomNom is en blijft mijn lievelings.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip en trendy restaurant. Locatie is super en het terras ligt uitstekend aan een rustige splitsing. Het personeel is vriendelijk en geeft goed advies over de kaart. We hadden per persoon 3 kleine gerechten besteld en dat was ruim voldoende. De kwaliteit van het eten was goed maar niet bijzonder. Op de avond dat wij er waren was er in onze ogen te weinig personeel. Hierdoor moesten we moeite doen om de aandacht te trekken om wat te kunnen bestellen

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang niet geweest, heerlijk terras op een mooie locatie in de stad. Mooie wijnen en heerlijke gerechtjes. Grote diversiteit!
Gastvrije bediening!

Datum van bezoek: juli 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten bij dit hippe restaurant. Veel lekkere keuzes op het menu. Goede prijs / kwaliteit verhouding en goede bediening!
Heerlijk gegeten!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Nom Nom bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Nom Nom geweest? Deel je ervaringen!