“Slechte eerste ervaring”

D'n Boerderij
Geclassificeerd als nr. 75 van 328 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Belgisch, Nederlands
18 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een portie gamba’s geprobeerd en de dessert schaal met variaties van veel keuzes.

De gamba’s had weinig smaak van de olie en knoflook, het was een kwestie van gaar maken en de dessert schaal beviel ons niet zo. De smaken vonden we niet zo lekker en erg standaard. Het was enkel room op een hard stukje deeg, volgensmij was het deeg niet zelfgemaakt het leek voorverpakt..

Met moeite hebben we enkel al het room opgegeten, maar het was voor ons niet de moeite waard. De smaken bevielen gewoon niet..

We komen helaas niet graag terug.

De gastbediening was verder wel gewoon prima en aardig.

Datum van bezoek: maart 2022

5 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles in dit restaurant is gemiddeld behalve de porties. Prima om een keer te eten maar het eten was te gemiddeld om hier nog eens naar terug te gaan.

Datum van bezoek: april 2022
10 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ellen onze dochter heeft een familie reünie georganiseerd in de vorm van een lunch.
We werden door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel ontvangen en aan tafel bediend.
De geserveerde lunch is zeer uitgebreid gevarieerd en van zeer goede kwaliteit.
Hierdoor hebben wij een echt geslaagde reünie gevierd. Iets te vieren ,geeft niet wat dan is dit restaurant een aanbeveling die U niet mag vergeten.

Boy Vanderdonck

Datum van bezoek: april 2022
27 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze prachtig bewaard gebleven boerderij ligt aan de rand van de woonwijk Herven in Den Bosch. In de boerderij is het gelijknamige restaurant gevestigd. Er is een groot terras naast en achter de boerderij. De inrichting van het restaurant is zoals dat in een boerderij moet zijn. De prijs kwaliteit verhouding is in onbalans. De presentatie van de producten kan best wat aandacht gebruiken. De verse producten verdienen dat ook. De presentatie is weinig fantasievol. De kleine "boeren" tafeltjes leveren een probleem op als men met meerdere mensen aan tafel zit.

Datum van bezoek: maart 2022
9 augustus 2020 beoordeeld

Super restaurant , een echte aanrader , super vriendelijk personeel, prijs kwaliteit klopt zeer zeker

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die D'n Boerderij bekeken, bekeken ook

Kerkdriel, Gelderland
Den Bosch, Noord-Brabant

Rosmalen, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In D'n Boerderij geweest? Deel je ervaringen!