“Fantastisch diner in top ambiance met zeer vriendelijk personeel”
Beoordeling van Christoffel

Christoffel
Geclassificeerd als nr. 7 van 321 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Sinds mei 1997 is ons restaurant gevestigd op misschien wel het mooiste plekje van Den Bosch. Elke dag van de week, voor zowel lunch als diner, staan wij voor u klaar midden in het hart van "De Uilenburg". Dit bijzonder authentieke gedeelte van de Bossche binnenstad geeft met haar oude panden en de opstapplaats van de Binnendieze, een heerlijke ambiance voor een smakelijke lunch of diner. Omdat "Zoete Lieve Gerritje" zich aan de voet van ons pand bevindt, weten onze gasten onze sfeervolle locatie meestal blindelings te vinden.
16 november 2021 beoordeeld

Bij het omboeken was het personeel al attent aan de telefoon en de avond overtrof alle verwachtingen. Goede sfeer, geweldige ambiance, voortreffelijk eten en alles omkleed met vriendelijk,attent en zeer gastvrij personeel.
Mijn dochter zal haar 16de verjaardag zeker blijven herinneren met deze top avond!

Datum van bezoek: november 2021

8 november 2021 beoordeeld

Het eten was echt lekker; niets op aan te merken. De bediening was weer top. De gangen kwamen in een mooi ritme. Kennissen van buiten de stad konden goed "proeven" aan Den Bosch. Midden in de Uilenburg waar het gezellig druk was.

Datum van bezoek: november 2021
1 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en je krijgt echt waar voor je geld.
Goede service en volle borden.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

28 oktober 2021 beoordeeld

Het was goed dat ik gereserveerd had want het was hartstikke druk. Tafel was een beetje vies en werd niet schoon gemaakt. Lekkere en uitgebreide kaart. Moesten alleen erg lang wachten, anderen die na ons hadden besteld hadden het eten al op toen wij het nog moesten krijgen. Kregen geen drankje aangeboden of zo. Toen we het eten kregen hadden ze perongeluk 3 vleesplanken en 1 visplank gebracht terwijl we 3 visplanken en 1 vleesplank hadden besteld. Wederom geen drankje of iets. Portie was ruim maar zat niet zoveel brood bij, ik had twee kontjes en kreeg mijn beleg niet verspreid. Hebben evengoed wel een gezellige middag gehad.

11 oktober 2021 beoordeeld

Ondanks de drukte goed ontvangst.
Super bediening.
Kwaliteit van eten boven verwachting.
We waren er met een grote groep, iedereen heeft een super avond gehad.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Christoffel bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Christoffel geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.