TripAdvisor

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 18 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Sinds mei 1997 is ons restaurant gevestigd op misschien wel het mooiste plekje van Den Bosch. Elke dag van de week, voor zowel lunch als diner, staan wij voor u klaar midden in het hart van "De Uilenburg". Dit bijzonder authentieke gedeelte van de Bossche binnenstad geeft met haar oude panden en de opstapplaats van de Binnendieze, een heerlijke ambiance voor een smakelijke lunch of diner. Omdat "Zoete Lieve Gerritje" zich aan de voet van ons pand bevindt, weten onze gasten onze sfeervolle locatie meestal blindelings te vinden.
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht was prima, maar ik had iets meer verwacht obv het voorgerecht. Toetje was echter weer uitstekend!
Het personeel was erg vriendelijk. O.a. een vrouw die slecht ter been was werd vergezeld naar buiten, je jas wordt netjes voor je opgehangen.

Datum van bezoek: september 2019
394bramw, Public Relations Manager van Christoffel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste MP,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Stadsbistro Christoffel. We hopen je snel nog eens te zien om je ook een fantastisch voorgerecht te serveren!

8 september 2019 beoordeeld

Voor een zakenlunch bij Christoffel gereserveerd op aanraden van mijn gesprekspartner. Het nuttige met het aangename verenigen. Nou dat bleek een prima advies. Heerlijk gegeten. De Vitello Tonnato salade. En de Chefs Salad. Erg smaakvol, verse ingrediënten en Bourgondische portionering. Zeer vriendelijke en attente bediening. Aanrader.

Beste Framdon,

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. We hopen je snel weer te zien.

29 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Niks is teveel. Heerlijke gerechten, gezellige straat!
Wil je een avondje uit en heerlijk eten, aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
394bramw, Public Relations Manager van Christoffel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dag,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We hopen je snel weer te zien!

27 augustus 2019 beoordeeld

Alles klopt bij dit restaurant. Ze hebben een zeer uitgebreide kaart, leuk personeel, goede prijs-kwaliteitsverhouding en een fijn terras!

Beste Lonneke,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Christoffel en je mooie beoordeling. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Brabant staat bekend om zijn gastvrijheid maar dit restaurant is de uitzondering die de regel bevestigd. Om half vijf iets drinken met een borrelgarnituur is niet mogelijk, omdat de tafels al gereserveerd zijn voor het diner. Het moet niet gekker worden.

Beste Kees,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Stadsbistro Christoffel. Uiteraard bent u van harte welkom om wat te komen drinken op ons terras. Echter reserveren we tijdens lunch- en dinertijd de tafels voor onze etende gasten. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een lunch, borrel of diner!

Stadsbistro Christoffel

Reizigers die Christoffel bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Christoffel geweest? Deel je ervaringen!