TripAdvisor

20:00
Geclassificeerd als nr. 53 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Mexicaans
18 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Zat naast ons hotel. Vlotte en gastvrije bediening. Hadden niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een tafeltje. Grote porties worden er geserveerd.

11 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een TOP gastvrouw, uitstekende bediening en een gezellige ambiance.
Goede kwaliteit prijsverhouding. Echte aanrader! We komen hier zeker vaker terug.
Marianne&Mark Helvoirt

11 augustus 2019 beoordeeld

Je kan hier erg lekker eten. Het is ook niet al te duur. Wij zaten, gezien het seizoen, lekker buiten te eten. Personeel is ook erg vriendelijk! Voor mij zéker voor herhaling vatbaar! Spareribs waren trouwens errug lekker!

Datum van bezoek: juli 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Online gereserveerd, aangeven mogelijk wat later te komen, we waren uiteindelijk eerder. Kon allemaal. Vriendelijk bediening, er wordt goed opgelet, snelle bediening. Niets op aan te merken.

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk, gezellig restaurant met lekker eten. Enige minpuntje waren de nachos, sommige van onze groep vonden ze niet lekker, de rest was heerlijk. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Cantina San Juan bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Cantina San Juan geweest? Deel je ervaringen!