TripAdvisor

20:00
Geclassificeerd als nr. 53 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Mexicaans
11 augustus 2019 beoordeeld

Je kan hier erg lekker eten. Het is ook niet al te duur. Wij zaten, gezien het seizoen, lekker buiten te eten. Personeel is ook erg vriendelijk! Voor mij zéker voor herhaling vatbaar! Spareribs waren trouwens errug lekker!

Datum van bezoek: juli 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Online gereserveerd, aangeven mogelijk wat later te komen, we waren uiteindelijk eerder. Kon allemaal. Vriendelijk bediening, er wordt goed opgelet, snelle bediening. Niets op aan te merken.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk, gezellig restaurant met lekker eten. Enige minpuntje waren de nachos, sommige van onze groep vonden ze niet lekker, de rest was heerlijk. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aparte combinatie om zalm te combineren met pancetta. Dit was wel een goede combinatie. Heerlijke frietjes erbij. Niet veel maar wel genoeg voor 1 persoon. Voor dit gerecht wel redelijk aan de prijzige kant 19 euro. Twee zalm spiesen met pancetta en frietjes.

Datum van bezoek: april 2019
26 januari 2019 beoordeeld

Het eten smaakte lekker Mexicaans, m.u.v. de spare ribs. De smaak leek te veel op de de kant en klare spare ribs uit de supermarkt. Het was echt een gezellige avond.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Cantina San Juan bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Cantina San Juan geweest? Deel je ervaringen!