TripAdvisor

zo 15/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 33 van 349 Restaurants in Den Bosch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Allerlei kent al een lange geschiedenis. In 1974 begonnen als café de Sjees later werd het Bar Bistro Allerlei en Restaurant de Visserij. Trapperij de Sjees stond toen nog bekend om de wijn en sherry uit de vaten en de fijne openhaard. Restaurant Allerlei & Visserij is nog steeds een echt begrip in Den Bosch, en staat het bekend als een vis en vlees restaurant. De Allerlei en Visserij bestonden destijds gescheiden van elkaar met ieder z'n eigen keuken, inmiddels kunnen deze twee restaurants niet meer zonder elkaar. In de twee mooie panden waar restaurant Allerlei & Visserij in gevestigd is heeft ieder zijn eigen keuken, de visserij een viskeuken en de Allerlei een vleeskeuken. Het unieke is dat wij de verschillende keukens serveren in beide restaurants.
29 oktober 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening (zeker de ober met blonde krullen), lekker gegeten maar eerder kleine porties (een beetje minnetjes voor een bourgondiër uit Vlaanderen)...uitgezonderd de spare ribs welke trouwens ook heel lekker zijn!

26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn partner gaan zitten om te eten. Na 5 minuten vertrok een andere tafel. Aangezien onze tafel niet onder een warmtelamp zat, verplaatsten we. Of we terug aan de andere tafel wilde zitten, dit was een 4-persoons tafel. Aangegeven dat we dit niet wilde doen ivm de lamp, daarnaast kon van de andere tafel ook een 4-persoons tafel gemaakt worden. Vervolgens werd ons vriendelijk mede gedeeld dat het dan ophield.

Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.

2e maar absoluut laatste keer.

22 oktober 2019 beoordeeld

Sfeer : Goed.
Bediening : Vlot en Vriendelijk.
Voorgerecht zowel partner als ikzelf : Hollandse garnalencocktail , verse maar weinig garnalen geserveerd op een bedje van? moeilijk te bepalen soort salade ,taai en te grote bladeren in te klein kommetje, fantasieloos geserveerd met onbestemd soort cocktailsausje ; hoofdgerecht kleine tournedos en tarbot (op aanbeveling. )Tournedos goed , niet bijzonder wel bijzonder klein, tarbot vers maar te lang gebakken. (dus bijna droog) Had passende (bij vis en garnalen) soort wijn verwacht maar kreeg 2 verschillende saaie Italiaanse glazen wijn die zeker niet combineerden met vis. Aardappelblokjes taai, salade matig. Al met al zeer matig ook gezien de prijs.

19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond 18 uur in zaak gemeld. Niet gereserveerd. Probleempje, alles is vol. Na secuur zoeken is er een plaatsje tot 20.30, lijkt ons lang genoeg. We beginnen met Sashimi, voortreffelijk, daarna halve kreeft, weer uitstekend. Na een kopje koffie zijn we om 20.14 weer buiten.
Dankzij de zeer vriendelijke en attente bediening hebben we een heerlijke maaltijd genoten.
Laatste opmerking: Wijntjes werden aan tafel Ingeschonken, waren prima en zeer betaalbaar.
Aanrader dus.

19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op dit verwarmd terras, vriendelijke en correcte bediening. Voor mij steeds belangrijk, prima voor vegetariërs. De koude visproeverij werd door mijn tafelgenoot ook goed gewaardeerd.

Reizigers die Allerlei & Visserij bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Allerlei & Visserij geweest? Deel je ervaringen!