“Heerlijk geluncht!!”

za 26/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 31 van 306 Restaurants in Den Bosch
7 augustus 2020 beoordeeld

Donderdag 6 augustus samen met mijn man en onze dochter een dagje naar 's Hertogenbosch. Onverwacht vonden we jullie stek: met de hitte van die dag een terrasje achter de kerk, heerlijk in de schaduw en een koel briesje. Tafeltjes op goede afstand van elkaar.
We werden snel en vriendelijk geholpen. Om iets te kiezen van de kaart duurde even omdat het moeilijk kiezen was uit heerlijk gerechten die op de kaart stonden. We kregen rustig de gelegenheid om onze keus te maken.
We kozen de tosti's: Een met zalm en de ander Nul 73.
En een van ons de Sam Sam.
Het waren niet zomaar tosti's. Er was werkelijk iets van gemaakt. Ook de salade erbij uitstekend. Alle drie waren we het er over eens dat we het heerlijk vonden!
Echt een aanrader dit restaurant.
Wij wonen in Delft, ook leuk, maar anders zouden we zeker vaker komen.
Hartelijke groeten, Anne-marieke.

Datum van bezoek: augustus 2020
Edov66, General Manager van Nul73 Lunch en Diner Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dag Anne-marieke,

Super om te horen allemaal! We willen jullie erg bedanken voor de leuke recensie en de tijd die jullie genomen hebben om dit zo leuk te verwoorden. Hopelijk zien we jullie snel een keertje terug in het restaurant!

Met vriendelijke groeten,

31 juli 2020 beoordeeld

Omdat we dit bedrijf niet kennen een menu gekozen in de verwachting dat dit oké zou zijn. Maar helaas. Het voorgerecht was matig tot slecht. Alleen bereide je dat nauwelijks voor op het hoofdgerecht want blijkbaar kan altijd alles nog een tandje erger. Een Thaise curry was de naam. Maar ik kan je op een papiertje geven dat er geen Thai op deze planeet het als dat zou herkennen.
En het kan altijd erger bleek maar weer waar. Na 20 minuten wachten tot de dessert bestelling opgenomen zou worden. Hebben we de moed maar opgegeven en zijn we vertrokken.
Jammer dat de mensen die achter ons zaten niet hun eerlijk mening hebben gegeven die hadden ruim voldoende onderling te klagen over deze zaak. Absolute afrader!

21 juli 2020 beoordeeld

We hebben hier met ons gezin heerlijk gegeten. Twee dochters zijn veganist, een zoon heeft een voedselallergie en mijn vrouw eet vegetarisch. Dit was bij Nul73 geen enkel probleem. Voor iedereen was er keuze. Mijn zoon bestelde eten waarbij bepaalde ingrediënten weggelaten moesten worden. De kok kwam zelf vragen of hij er wat aan mocht veranderen zodat het eten voor mijn zoon er ook beter uitzag en lekkerder werd.

Wij komen hier zeker terug. Ook de bediening was zeer vriendelijk en nam ook de tijd voor ons.

Datum van bezoek: juli 2020
Edov66, Marketing van Nul73 Lunch en Diner Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2020

Dag Réni,

Heel erg leuk om te horen dat het zo voor u en uw gezin is bevallen. Hopelijk zien we u nog een keertje terug in het restaurant. Bedankt voor de leuke recensie!

12 juli 2020 beoordeeld

Gereserveerde tafel op vrijdag 10-07, belofte volgens site dat ze RIVM aanwijzingen volgen.
Dus niet. Tafel stond op minder van een meter van andere tafel. Daar zaten nog geen gasten. Tussen onze schouders en de andere tafel zou max een meter zitten als daar gasten kwamen zitten.
We meldde dit bij de bediening. Ze haalde het bestek van die tafel. Was dus opgelost!
Vijf minuten later kwamen er toch mensen zitten. Ze werden gewoon bediend door dezelfde persoon die we eerder aangesproken hadden.

We zijn boos weggegaan. Om weg te kunnen moest ik me achter de buren door wringen.
Volgens mijn beoordeling waren er meer plekken in het restaurant waar de RIVM adviezen aan de laars gelapt werden.

De, vermoedelijk, manager liep voor eigen veiligheid zelf met een mond-neuslapje rond. Reactie op ons vertrek was laconiek.

Gastvrijheid in coronatijd ver onder de maat.

Beste meneer/mevrouw,

Ten eerste wil ik even zeggen dat we het jammer vinden dat u het bezoek aan ons restaurant niet zoals verwacht heeft ervaren.

Wij wisten meteen over welke situtatie het ging en hebben dit ook besproken met de bediendes die uw tafel en de tafel ernaast hebben geholpen. Hierin kwam ter spraken dat u uw wensen inderdaad had doorgegeven. Vrijwel altijd zodra wij een tafel uitdekken komen er geen gasten meer te zitten, dit keer was dat niet het geval.De bediende die vervolgens de tafel naast u had geholpen was niet bewust van de situatie en is daarover ook meteen aangesproken. Ook hebben wij een aantal tafels in het restaurant staan die vaak ingedekt worden, niet voor gebruik maar zodat het er wat gezelliger uitziet. Dat heeft in dit geval misschien voor verwarring gezorgd en dat nemen wij mee.

Voordat we de kans hadden om ze op een andere tafel te plaatsen vertrokken jullie, wat begrijpelijk is. We willen u wel de achterliggende situatie vanuit ons vertellen. Hopelijk begrijpt u ons en zien we u een keer terug in het restaurant.

Met vriendelijke groeten,

NUL73

8 februari 2020 beoordeeld

In de buurt van theater Parade en dus makkelijk om even iets te eten. Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat is prima. Bediening (blijkbaar stagiaire) liet nog paar steekjes vallen, maar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Keuken houdt van beetje experimenteren, vooral met Indonesische ingrediënten. Leuke, gezellige eetzaal, niet al te groot. Goed adres

Datum van bezoek: januari 2020
Edov66, Eigenaar van Nul73 Lunch en Diner Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor de goede recensie. Fijn om te horen dat het allemaal toch naar wens was. Hopelijk zien we u een keer terug in het restaurant.

Reizigers die Nul73 Lunch en Diner Café bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Nul73 Lunch en Diner Café geweest? Deel je ervaringen!