TripAdvisor

do 12/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 16 van 349 Restaurants in Den Bosch
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hier gegeten.
Restaurant ziet er super leuk en sfeervol uit! En dan het eten.. nou ik heb nog nooit zo onwijs lekker gegeten!!
We hadden het drie gangen menu maar alles was stuk voor stuk onwijs lekker.
De hamburger is écht aan te raden!! Ik zou hier zeker terug keren als ik weer eens in Den Bosch ben!

Datum van bezoek: november 2019
Edov66, Eigenaar van Nul73 Lunch en Diner Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Suzanne,

Ten eerste wil ik u bedanken voor de fijne recensie. Erg goed om te horen dat alles zoals gewenst was! Wij hopen u weer een keer terug te zien als u inderdaad weer in Den Bosch bent, tot dan!

3 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten, in dit super leuke restaurant! Keuze voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening en gezellige ambiance!! Vooral de overdekte tuin met warmte lampen was super!, goed te doen op een koude november avond!!

Datum van bezoek: november 2019

Bedankt voor de reactie ! Wat leuk om te horen dat het allemaal zo naar wens was. Fijn om te horen dat de nieuwe overdekte een aanwinst is bij het restaurant.
Hopelijk tot een volgende keer!

4 weken geleden beoordeeld

Ik heb nog nooit zo lekker gegeten in een van de allermooiste steden in Nederland. Zwaar een aanrader en het personeel is echt top!

groetjes! Klaas Sinter

Datum van bezoek: augustus 2019

Beste Klaas,

Hartelijk bedankt voor uw fijne recensie. Goed om te horen dat alles naar wens wat in het restaurant. Wij hopen u weer een keer te mogen ontvangen.

4 weken geleden beoordeeld

Na een stadswandeling in deze mooie stad, een leuk tentje gevonden aan de voet van de kathedraal.
We werden naar binnen gelokt door de huiskamer sfeer en het verzorgde interieur.
Eenmaal binnen werden we gastvrij behandeld en positief verrast door de menukaart. Kwaliteit van de kaart is boven verwachting.
Alhoewel wij geen speciale diëten volgen, viel het op dat hier met grote zorg aandacht wordt gegeven. Er is echt voor ieder wat wils.
Uiteindelijk heerlijk gegeten, personeel kon ook kundig en gepassioneerd uitleg geven over het gerecht.
Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: november 2019
Edov66, Eigenaar van Nul73 Lunch en Diner Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Jeroen,

Wat leuk om zo’n uitgebreide recensie te ontvangen. Wij vinden het altijd belangrijk om te horen hoe nul73 bevallen was. Het is dan ook extra leuk om zo’n reactie terug te mogen lezen. Bedankt daarvoor en hopelijk tot snel in het restaurant.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst hier geweest voor diner. Bediening erg enthousiast en eten enorm lekker. Ook voor vegetarisch en veganistisch is hier veel keuze. Ik ga hier zeker vaker komen!

Beste Nicole,

Erg bedankt voor de vriendelijke recensie.
Fijn om te horen dat het zo bevallen was, we zien u graag terug in het restaurant.

Reizigers die Nul73 Lunch en Diner Café bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Nul73 Lunch en Diner Café geweest? Deel je ervaringen!