“Heerlijk”
Beoordeling van Sitio

Sitio
Geclassificeerd als nr. 5 van 316 Restaurants in Den Bosch
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke lekker, top plekje en de speculoos tiramisu is heeerlijk! Kom hiervoor zeker terug naar Den Bosch :)

Datum van bezoek: juni 2021

14 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag weer de full experience box besteld, en hij was weer heerlijk, net als altijd. De carpaccio en de steak cannibale zijn favoriet, net als de rest van de box eigenlijk...ook gluten-en lactosevrij is geen probleem! Eten bij Sitio is erg lekker, maar zolang het in de avond nog niet thuis kan zijn wij dan van de boxen!

Datum van bezoek: mei 2021
10 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een comfortbox met verschillende gerechten besteld. Het zag er verzorgd en mooi uit en het smaakte heerlijk. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2021
10 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige samenstelling van heerlijke borrelplank tapas, diverse gerechten van de verschillende restaurants van deze leuke eigenaren! Aanrader voor iedereen die van lekker eten en drinken houdt!

Datum van bezoek: februari 2021
3 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk mochten we weer, precies DAT straalde af bij het personeel en de wijze hoe het eten werd voorbereid, heerlijk!

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Sitio bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Sitio geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.