TripAdvisor

Sitio - Steaks & Pasta
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 19 van 349 Restaurants in Den Bosch
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met een groep vrienden hier genoten van verrassende plankjes vol lekkere dingen.
Daarna hoofdgerecht en dessert bij de 2 andere restaurant.

17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke high wine! Super bediening en heel leuk concept van een high wine. Je kunt namelijk zelf aan de hand van een plattegrond kiezen welke wijn en gerechtje je wilt. Lekkere gerechtjes en ruim voldoende voor een lunch en zeker voor die prijs!

15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, het personeel was meedenkend en erg attent en vriendelijk!
De voorgerechten hebben we eerst "a la tapas" gegeten en vervolgens zijn we pas aan het hoofdgerecht begonnen. Je zou ook alleen de voorgerechten kunnen eten als je van kleine porties houdt!

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen op zaterdagavond binnen zonder te reserveren. Eigenlijk was het vol, maar door wat te schuiven konden we toch terecht! Dit was gelijk al een heel goede eerste indruk.

Er loopt voldoende personeel rond, hier door word je vlot en erg vriendelijk geholpen. Begonnen met een wijntje, serveren goede wijnen! Mijn tafelgenoot had vooraf steak tartare, deze was echt heel erg lekker! Vol van smaak, mooie ingrediënten. Zelf had ik Fritti, had er meer van verwacht en was niet heel warm, was prima, zou het niet nog een keer bestellen.
Als hoofd hadden we allen pasta gamba, dikke aanrader! Om het af te maken een heerlijk dessert, soufflé. Machtig, maar ZO lekker!

Omdat het allemaal zo lekker was, en wij trek hadden helaas vergeten foto’s te maken.
Als ik weer eens in Den Bosch ben kom ik hier zeker terug!

25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was weer fantastisch. Dit is by far ons lievelingsrestaurant in Den Bosch! Personeel is super vriendelijk en professioneel.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Sitio - Steaks & Pasta bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Sitio - Steaks & Pasta geweest? Deel je ervaringen!