TripAdvisor

Bagatelle
Geclassificeerd als nr. 60 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Nederlands
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht met mijn vader en moeder. De krokette op brood waren ook heel lekker. Met veel vlees erin. De croq miseuc was ook heel lekker. Een bakke salade erbij en dit gerechtje was af. Prims bediening. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Een aanrader om te lunchen in den bosh.

Datum van bezoek: oktober 2019

30 september 2019 beoordeeld

Lekkere koffie met een heerlijke echte Bossche Bol van Bakker Jan de Groot. Vlotte vriendelijke bediening. Gezellig inrichting.

Datum van bezoek: september 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Kwamen langs en terras zat vol, dus ook wij gingen zitten maar binnen in een sfeervolle zaak, leuk met open keuken, we bestelde samen een shared lunch en wat een feest op dat bord. Een keur aan smakelijke gerechtjes en lekker brood wat een feestje, mede dank zij de leuke spontane bediening werd dit een kei leuke middag dank hiervoor

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen donderdagavond heerlijk gegeten. De bediening is gezellig en persoonlijk. Wij komen zeker terug!!

14 juli 2019 beoordeeld

Zaterdag met mijn moeder een dagje naar Den Bosch gegaan, niet meegekregen dat er een levenslied festival aan de gang was. Ondanks de drukte konden we toch een plekje bemachtigen bij de Bagatelle en het is echt super goed bevallen! Op aanraden van de vriendelijke en alerte serveester een "shared lunch" besteld. Veel variatie in de hapjes, goede prijs kwaliteit verhouding en vooral super lekker.

De volgende keer komen we hier zeker terug om nog meer te proberen

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bagatelle bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Bagatelle geweest? Deel je ervaringen!