“Ongeïnteresseerd personeel”

Restaurant - Eetcafe De Stip
Geclassificeerd als nr. 62 van 308 Restaurants in Den Bosch
29 augustus 2020 beoordeeld

Eten redelijk, maar personeel heeft geen interesse. 1x maar nooit meer. De menukaart wordt in rap tempo opgelezen en als je vraagt wat iets was krijg je een blik en opmerkingen alsof je achterlijk bent. Je eten wordt neergekwakt en bestek komt pas na vragen na een tijdje. Er is totaal geen gevoel voor de klant en je voelt je niet welkom

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eetcafé al sinds jaar en dag. Naast de vaste gerechten ook altijd een aantal wisselende gerechten.
Blijft een leuke plek om te genieten van heerlijk eten!

6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tent gaat zo slecht om met haar klanten. Alle maatregelen rondom Corona worden niet gevolgd. Met een vies, goor doekje wordt tafel afgedaan. Gasten met hoestbui worden niet aangesproken. Alles gericht op maximale omzet en tafelvulling. Nieuwe bediening geeft niet echt het gevoel van gastvrijheid. Kwaliteit van eten is nog steeds prima, maar het zou goed zijn om eens de bezem door het personeelsbestand te halen! Richt je op kwaliteit en echte gastvrijheid!

Datum van bezoek: juli 2020
5 augustus 2020 beoordeeld

Ik had een huisgemaakte tonijn besteld met bruin brood. Dit was een bedrag van 7 euro.
Toen ik mijn gerecht kreeg was dit van een goede kwaliteit.
Echter nadat ik de rekening kreeg bleek dat de bediening mijn tonijn voor een tonijn salade had aangezien. Ik moest nu een bedrag van 13 of 14 euro betalen terwijl dit de fout van de bediening was. Volgende het meisje van de bediening kon zij er niet aan doen aangezien ik het gerecht al opgegeten had.
Ik kon echter niet weten dat dit een ander gerecht zou zijn. Heel vreemd dat de bediening hier zo op reageert.
Naar dit restaurant zal ik zeker nooit meer gaan en niet aanbevelen.

6 juli 2020 beoordeeld

Prima smaakvolle lunch gegeten, nadat ik eerst een verrukkelijke echte Bossche bol hebt genuttigd. Wat was die lekker.
Heerlijke wraps met pikante ossenhaas en champignons op toast.
Grote porties en prijs/kwaliteit goed.
Uitstekend en zeer klantvriendelijk geholpen door Cor(inne). Een topper.
Dit eetcafé is een aanrader in Den Bosch.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant - Eetcafe De Stip bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Restaurant - Eetcafe De Stip geweest? Deel je ervaringen!