“Heerlijke lunch met uitstekende bediening.”

Restaurant - Eetcafe De Stip
Geclassificeerd als nr. 57 van 307 Restaurants in Den Bosch
6 juli 2020 beoordeeld

Prima smaakvolle lunch gegeten, nadat ik eerst een verrukkelijke echte Bossche bol hebt genuttigd. Wat was die lekker.
Heerlijke wraps met pikante ossenhaas en champignons op toast.
Grote porties en prijs/kwaliteit goed.
Uitstekend en zeer klantvriendelijk geholpen door Cor(inne). Een topper.
Dit eetcafé is een aanrader in Den Bosch.

Datum van bezoek: juli 2020

27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, al meer dan 35 jaar ons favoriete eetcafé in het harte van ‘s-Hertogenbosch. Staat voor een constante kwaliteit!

Datum van bezoek: juni 2020
20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Kipfilets en varkenshaasje waren echt lekker, alsook lekkere fritjes ! Enorm vriendelijke dame die ons bediende. Gezellige sfeer.

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld

Wij gaan heel graag naar de stip gisteren was zo leuk werden we verrast met een geschenk voor Kerstmis!

Datum van bezoek: november 2019
9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van onze tournedos op italiaanse wijze. Echter werden wij net na de laatste hap van ons eten al buiten gekeken. Kregen de pinautomaat gelijk op tafel gezet en ondertussen werden de nieuwe placemets en borden al weggezet. Voordat we nog niet weg waren zaten er al nieuwe gasten. Niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant - Eetcafe De Stip bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Restaurant - Eetcafe De Stip geweest? Deel je ervaringen!