TripAdvisor

Beoordeling van Lokaal 1650

Lokaal 1650
Geclassificeerd als nr. 41 van 349 Restaurants in Den Bosch
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat zijn wij hier verwend en heerlijk culinair in de watten gelegd. Complimenten voor het personeel, zij hebben de verjaardag van mijn tafelgenote extra bijzonder gemaakt.

Datum van bezoek: november 2019

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn dochter een dagje Den Bosch gedaan en ‘s avonds gegeten bij Lokaal 1650. Tijdig gereserveerd, was maar goed want het restaurant zat bomvol.

Het eten is gebaseerd op share dining. Niet een heel uitgebreide kaart, maar voor ieder wat wils. Wij namen vooraf rivierkreeftjes met feta en als hoofdgerecht pasta met mosselen en sushi. Porties groot genoeg en heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening.

Een van de leuke restaurantjes in de Korte Putstraat.

Datum van bezoek: oktober 2019
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten met een vriendin die in den bosch woont. Zij komt hier vaker en ik begrijp wel waarom. Goeie sfeer, fijne bediening en lekker eten.
Verrassende gerechtjes en leuk om te delen. Prima prijs.
Tot snel.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Plek waar shares dining de norm is. Vele heerlijke kleine gerechtjes. Zo jammer dat ze hun overheerlijke kokossoep niet meer op het menu hebben staan. Anderzijds altijd weer verrassende nieuwe gerechten.

Datum van bezoek: maart 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Wat een leuk en gezellig straatje zit deze zaak. Het weer was helemaal top en dus lekker buiten gezeten. Terras is niet super groot dus je hebt een klein tafeltje, maar past helemaal in de sfeer. De tafel is slim uitgevoerd met een lade onder de tafel die voor meerdere functies kan fungeren. Bediening top! lieve en aardige en attente mensen.
De hapjes ofwel de kleine gerechtjes waren lekker. Leuk opgediend! Entourage goed.
Er had zich een klein foutje opgedaan. Maar als dat weer op een fijne manier wordt opgelost dan maakt dat ook niet uit.
Als je buurvrouw zo hard praat omdat ze denkt dat ze in een disco is en je vraagt om een ander tafeltje die vrij komt en je pakt dit leuk op dan doe je dat goed.
De kok moet wel even kritisch naar zijn bonbon kijken. Dit moet je niet uit serveren voor 1 euro. Dit dingetje slaat nergens op. Als je zondig met een lekker kopje koffie dan wil ik ook echt zondigen. Maak een deal met een echte chocolade shop en verkoop het dan voor 1,50. Het was zon rare afsluiter. Was er verbaasd over. Past niet in de lijn van de avond.
Wel 1 tipje > zeker omdat het nu kouder gaat worden. Die heaters zijn te ligt in wattage volgens mij. Zou hier wat aandacht aan geven. Succes!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Lokaal 1650 bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Lokaal 1650 geweest? Deel je ervaringen!