TripAdvisor

Keukens: Frans
Beschrijving: Klein gezellig huiskamer restaurant
Beschrijving: Klein gezellig huiskamer restaurant
4 weken geleden beoordeeld

Vond het eten echt top. Wel wat krap op elkaar. Maar daar wen je ook wel aan. Hebben 3 gangen keuze menu gehad. Héérlijk

4 weken geleden beoordeeld

Onlangs heb ik hier samen met m'n vriend gegeten. Omdat we allebei student zijn, hadden we gekozen voor dit restaurant omdat je via tripadvisor....% korting kreeg. De rekening bleek echter € 75,- (!) te zijn. De korting zou niet gelden op vrijdag, zei de bediening. We moesten contact opnemen met de eigenaar. De eigenaar heb ik een screenshot gestuurd van de korting op tripadvisor, maar vlak daarna was deze van de site verwijderd. De eigenaar bleef mij door verwijzen naar tripadvisor. Terwijl Tripadvisor op de site aangeeft niet verantwoordelijk te zijn voor fouten op de site. En waarom zou tripadvisor ons de korting terug moeten betalen? We hebben toch aan het restaurant betaald?! Wij hebben aan het etentje een vervelend gevoel aan over gehouden (genaaid). En zo bijzonder was het eten zeker niet. Maar daarom zal het restaurant wel zulke kortingsacties houden. Ons zien ze er in ieder geval niet meer terug!

Datum van bezoek: november 2019
Yveslebateau, Eigenaar van Le Bateau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

O gut, het kind krijgt haar zin niet en gaat gelijk negatieve dingen op internet schrijven
Man man man waar gaat dit naar toe in deze maatschappij
Jou eerste berichtje naar mij .....
Haha ja het eten was heerlijk! Ik zal zal de reserveringsterminal even informeren.

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite,
Kayleigh
En nu schrijf je iets anders???
Je moet je serieus schamen wat je doet
Er staat duidelijk op de foto in de reservering’s app dat de kortingen gelden van maandag t/m donderdag , en niet op jullie bezoek datum (vrijdag)
Ik naai jou niet, door je eigen fout gaat het niet zoals jij het wilt, en nu naai je mij
Maar dit is wel duidelijk dat dit iets zegt over jou en niet over mij of over ons restaurantje
Nogmaals, Ik sta los van de reservering’s site van the fork
Ben ook reuze blij dat jullie niet meer terug komen, dit soort gasten wil je toch niet in je restaurant!!!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik lees meer recensies over de manier waarop er met je wordt omgegaan als je hebt gereserveerd bij le Bateau. Ik werd gebeld over onze reservering: of we later konden. Dat hebben we geaccepteerd. We kwamen 10 mimuten later dan het afgesproken tijdstip: onze tafel was nog niet klaar. We konden even wachten zei de serveerster. We stonden buiten maar we hadden ook in de kroeg ernaast kunnen gaan zitten. Dat was ons niet verteld. Na een kwartier hebben we nog eens gevraagd hoe lang het zou duren. De baas gaf onvriendelijk te kennen dat hij dat niet wist, dat er gewisseld werd (??) Dat er soms mensen binnen kwamen??? Huh? Wij hadden toch gereserveerd ??? Heel onduidelijk allemaal. Kortom, wij overlegden nog even maar vonden de communicatie zo vaag dat we besloten ergens anders heen te gaan. Komt die man naar buiten en achter ons aan dat we niet zomaar weg konden lopen, hij ging gewoon tekeer op straat! Iedereen stond te kijken! Geen beste reclame... Mijn man diende hem nog even van repliek maar hij wilde niet luisteren. Heel onprofessioneel. Nu zal hij wel reageren dat wij niet communiceerden maar de communicatie van de serveerster en van hemzelf liet veel te wensen over! Ik zou hier niet naar toe gaan!

Datum van bezoek: november 2019

Als eerste hartelijk dank voor jullie recensie. (Twee stuks)

Ik word bijna gedwongen om hier op te reageren
Als eerste kan le bij le bateau niet om 19:00/19:30 reserveren, daarom bellen wij netjes op om te vragen of 20:00 uur mogelijk is, in uw geval was dat geen probleem.
Omdat wij rond de klok van 20:00 uur alle tafels wisselen, van ronde 1 naar ronde twee, komen de mensen wel eens eerder (19:45)of wel eens later (20:15), wie het eerst komt word als eerste aan tafel geplaatst ,
Jullie kwamen 20 min later , dus zei de vrouw in de bediening dat jullie in ons café naast ons een aperitiefje konden drinken , en dat we jullie kwamen halen als de tafel klaar is , zo gebeurd dat iedere zatedag
Van binnen naar buiten konden we zien dat jullie niet wilde wachten in café legends , geïrriteerd kwam 1 van jullie mannen en vroeg op niet zo’n vriendelijke manier hoe lang het nog duurde
Ik heb op een nette manier verteld dat we door wisselen, dat de gasten bijna aan het afrekenen waren , en dat jullie in ons café een aperitiefje konden drinken, en dat we jullie kwamen halen als jullie gereserveerde tafel zo klaar was .
Niets aan de hand, tot jullie besloten om niet naar café legends te gaan maar zonder te COMMUNICEREN te vertrekken, wij hebben alle begrip als jullie niet willen wachten in het café, of niet meer bij ons willen dineren, alleen COMMUNICEER dat even netjes .
Toen ik jullie weg zag lopen ben ik inderdaad achter jullie aan gelopen om jullie te bedanken dat jullie zonder te COMMUNICEREN weg liepen
Nog steeds niets aan de hand.
Tot eerst één en daarna alle twee de heren met wijzende dreigende vingertjes tegen over mij stonden , heb ik inderdaad gezegd dat jullie niet meer welkom zijn in ons restaurant , de mannen begonnen met schreeuwen en driegen
Ik doe dit al 25 jaar met heel veel liefde, plezier en passie , maar ik ben ook een mens, die graag met respect behandeld wilt worden, en als je zelf je mede mens niet met respect behandeld kan je ook niet verwachten dat je zelf met respect behandeld word.
Aan de ene kant ben ik blij dat jullie uiteindelijk bij een collega een leuke avond hebben gehad , andere kant jammer , dit had op een nettere manier opgelost kunnen worden , ipv mij twee 1 ster recensie te geven , en jullie zijn niet eens binnen geweest
Ps er staat nergens dat ik een goede gast heer ben.
Wel apart dat de recensie boven jullie recensie precies het tegenovergestelde is
Maar ja het is zoals het is
Om deze kwestie echt doeltreffend eventueel op te lossen mogen jullie mij altijd mailen of bellen
Restaurantlebateau@gmail.com
Met vriendelijke groet
Yves mommersteeg

5 weken geleden beoordeeld

Er is uitstekend ingespeeld op ons verzoek om een deel van ons gezelschap een verfijnd vegetarisch menu te serveren. Een hele aardige jongedame heeft ons bediend. We hebben een geweldig gezellige en heerlijke avond gehad. Complimenten aan de kok, de bediening en degene die mijn reservering opnam.

10 november 2019 beoordeeld

Beste Yves, dank voor je lesje communicatie. Nadat we naar buiten gestuurd waren (we waren tien minuten later dan gereserveerd) om te wachten, na een kwartier nog maar eens gevraagd. De wazige en onvriendelijke uitleg over doorschuiven hielp niets. Na nog een tijdje wachten besloten om te vertrekken zonder afscheid. Daarna heb je ons en de mensen kostelijk vermaakt met je tirade buiten de deur, waarbij je communicatieve vaardigden toch niet zo best bleken te zijn.
Daarna heerlijk gegeten bij een collega van je, die zonder dat wij je naam noemde, gelijk raadde dat jij zo’n slechte gastheer was.
Het ga je goed. Ben benieuwd welk commentaar je hierop schrijf!

Datum van bezoek: november 2019

Als eerste hartelijk dank voor jullie recensie. (Twee stuks)

Ik word bijna gedwongen om hier op te reageren
Nog steeds niets aan de hand.
Ps er staat nergens dat ik een goede gast heer ben.
Maar ja het is zoals het is
Restaurantlebateau@gmail.com
Met vriendelijke groet
Yves mommersteeg

Reizigers die Le Bateau bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Le Bateau geweest? Deel je ervaringen!