“Heerlijk broodje”

Gusto
Geclassificeerd als nr. 10 van 307 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Italiaans
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een beetje twijfelen of ik de pannini met zalm of carpacio zou gaan nemen, ging ik toch voor de carpaccio. Heerlijk met truffelmayonese. Met stukken walnoot en veel carpacio. Ze zijn zeker niet zuinig daar mee. Ook betaalbaar en prima bediening. Een asnrader.

Datum van bezoek: juli 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan Gusto voelt als thuiskomen. De
liefde voor lekker eten en gastvrijheid maakt deze zaak een topper. Albert is gastheer in hart en nieren en zorgt ervoor dat zijn klanten bij een volgend bezoek aan Den Bosch weer terugkomen en dan zelfs willen wachten tot er een tafeltje vrij komt.Chapeau voor de kwaliteit van het eten en de gastvrijheid.

Datum van bezoek: maart 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De olijven vooraf beloofden veel goeds en de salade en panini's waren dan ook erg lekker,vers en meer dan genoeg. Het personeel is attent en vriendelijk. De gerechten werden snel uitgeserveerd en er was een gezellige sfeer. Ik ga zeker een keertje terug voor een diner.

Datum van bezoek: maart 2020
21 februari 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant voor koffie/thee met wat lekkers erbij...vriendelijke bediening in het centrum van Den Bosch...we komen zeker een keer terug

Datum van bezoek: februari 2020
19 februari 2020 beoordeeld

Wij zaten hier heerlijk met het gezin buiten op een mooie winterse dag vlak voor kerst.
Wij hebben hier de carne (vleesplateau) voor 2 personen besteld (€ 14,90 pp) plus de pane (€3,00). Heerlijk genieten met een heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!