TripAdvisor
Den Bosch
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker maar lange wachttijden”
Beoordeling van Gusto

Gusto
Geclassificeerd als nr. 12 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Italiaans
31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat deze zaak populair is is duidelijk te merken. Je moet mogelijk even wachten op een plaatsje of je moet reserveren. Dan zijn er valk zeer smakelijke gerechten te kiezen. Maar..... omdat het zo struik is kan tea keuken het moeilijk aan. Wij moesten bijvoorbeeld 3 kwartier wachten op 2 broodjes. Nou zeg maar gerust 2 beiden want ze zijn niet kinderachtig met het brood en het beleg. Netjes opgemaakt en verse producten.

Datum van bezoek: oktober 2019
Albert D, Eigenaar van Gusto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dank je wel Rob voor je review! Goed werk heeft zijn tijd nodig zullen we maar zeggen;)

26 oktober 2019 beoordeeld

Goede producten en zeer vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Niets op aan te merken

Datum van bezoek: oktober 2019
Albert D, Eigenaar van Gusto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Beste Rianne, dank je wel voor je leuke reactie. We zien je graag weer bij Gusto!

23 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek, terras maar ook binnen! Erg leuke staf met geweldige gastheer die het iedereen naar de zin maakt. Heerlijke lunch genoten.

Datum van bezoek: oktober 2019
Albert D, Eigenaar van Gusto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Dank je wel voor dit geweldige compliment! Graag tot een volgende keer!

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fe verbouwing in 2018 is goed geslaagd. Gusto is helemaal van deze tijd maar wel bijzonder knus.

De inrichting geeft een stads gevoel, er zijn allerlei soorten zitjes gecreëerd waardoor het geheel het gevoel heeft van een buitenlands terras.

Dan het eten, ook dat is dik in orde. Wij namen een gezellige plank voor en daarna beide een pasta. Vongole en huisgevukde tortellini. Super lekker!

Bediening reuze vriendelijk en enorm betrokken. Ik kreeg tijdens het eten nog een tip om de tortelini goed door de saus te halen. Leuk zo'n betrokkenheid.

Kortom; geslaagde avond. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
Monique H, Eigenaar van Gusto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Beste Erik, dank je wel voor je uitgebreide en enthousiaste reactie! Hartstikke fijn om te lezen dat het jullie allemaal zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer!

6 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk eten, super vriendelijke bediening, geweldige sfeer. Ik waande me weer even terug in Italie.

Datum van bezoek: oktober 2019
Monique H, Eigenaar van Gusto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste Annemieke, dank je wel voor je leuke reactie en graag tot een volgende keer!

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!