TripAdvisor

20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Frans
5 weken geleden beoordeeld

De Lux voorgerechten waren buitengewoon lekker, zo ook het bij geserveerde brood en de smeersels. Duidelijk wordt aangegeven dat de hoofdgerechten het formaat hebben van een tussengerecht, prima. Dus mijn vrouw neemt twee gerechten en ik maar 1, ben matige eter. De tonijn van mijn vrouw was heerlijk andere gerecht met kaas smaakte ook goed. Mijn tournedos, gevraagd medium, was echter doorbakken echt jammer van zo’n stukje vlees.
Bediening vriendelijk en voorkomend, de droge rose ook lekker. Komen we terug, denk het wel zeker de moeite waard.
Prijs was goed zeker als je kwaliteit van voorgerechten en de rose neemt.

Datum van bezoek: november 2019

6 september 2019 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden door de hotelhouder waar we verbleven. Dat, samen met de vele lovende commentaren hier, maakte dat onze verwachtingen misschien wat hoog lagen.
Zeer leuk terras in de gezellige Korte Putstraat en mooie inrichting binnen.
De smaken van het eten zaten zeker goed maar, lekkere ingrediënten maar aan het einde van de rit ben je toch wel een zak geld kwijt als je voldaan buiten wil gaan.
Bediening was zeker vriendelijk maar er zat enorm veel tijd tussen de voor- en hoofdgerechten.
Wijn wordt er aan de tafel bijgeschonken. Ik vond de glazen al maar karig gevuld en bij het bijschenken zat er nog wijn in het glas. Toch werd het maar terug tot het oorspronkelijke niveau gevuld. Je voelt je er bedot zo. Waarom beknibbelen hierop? Jammer!
82 euro vind ik best prijzig voor 1 fles spa rood, 2 glaasJES witte wijn, aperitiefplankje en brood vooraf en 3 hoofdgerechtjes.

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig, dat is het beste woord dat bij deze zaak past. Een zeer gevarieerde menukaart met kleine gerechten, een scala aan ‘bites’ en alles van hoog niveau. De bediening is vriendelijk, vlot en bekwaam, de wijnkaart zeer uitgebreid, de keuken flexibel (we vragen om een aantal aanpassingen in gerechten) en de inrichting past perfect bij de uitstraling van de zaak. Ik kom hier graag en rij er zelfs met regelmaat voor om. Mijn favoriet in Brabant!

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en ontvangst was super ok maar toen kwam het op bediening aan dat was zwaar beneden het niveau lang moeten wachten dingen vergeten niet kijken als er wat besteld moest worden rondom slecht ..... jammer !!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Harstikke goed! De Luxe Tip moet je doen, de losse gerechten stuk voor stuk smaakvol en mooi geserveerd. Kok is dus goed, bediening (Marteijn) zo mogelijk nog beter. Ongedwongen humor en aandacht:Top en zeer aan te bevelen!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant lux bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Restaurant lux geweest? Deel je ervaringen!