TripAdvisor

“Bossche bol”
Beoordeling van Jan de Groot Banketbakkerij

Jan de Groot Banketbakkerij
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Dessert in Den Bosch
Beschrijving: Snel even gebak halen voor uw verjaardag, speciale gelegenheid of zomaar? In de winkel helpen we u graag. U kunt kiezen uit ons ruime assortiment gebak, taarten, bonbons, brood en hartige producten. Super-bosschebollen en mini-bosschebollen dienen altijd van te voren besteld te worden. Toch liever in onze lunchroom van al dit lekkers genieten? Dat kan uiteraard ook. Onze lunchroom heeft 100 zitplaatsen, verdeeld over twee verdiepingen. Wilt u met een groep komen of heeft u andere ideeën of wensen? Neem dan contact met ons op.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd een feestje om hier te zijn!! Alle taarten zijn verrukkelijk! Echte aanrader als je dagje Den Bosch bent!

4 weken geleden beoordeeld

Wij rijden tientallen kilometers verder om toch maar te kunnen genieten van de lekkere Bossche bol. En aan de wachtrij te zien, zijn er nog mensen die dit lekkerst weten te appreciëren. Een grote soes met slagroom en chocolade. Slecht voor mijn gewicht maar de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 weken geleden beoordeeld

De enige echte Bossche bol van Jan de Groot. Wat was het smullen en wat een fantastische bol vol geheimen van smaken etc. We hebben hier heerlijk mogen smullen !

Datum van bezoek: oktober 2019
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

U wilt een echte Bossche Bol? Dan is de keus simpel! Meenemen of opeten kan hier allebei. Wel eens gehoord van een lange wachtrij BUITEN op de stoep. Het is met regelmaat echt waar! Need I say more? Oh ja wilt u in Den Bosch in een van de vele cafés of restaurants een ECHTE Bossche Bol eten let dan op het logo van deze banketbakkerij, dat dan bijna zeker bij de ingang van de zaak zal hangen. Zo niet dan betreedt u de zaak op geheel eigen risico!

5 weken geleden beoordeeld

Beter krijg je ze nergens ter wereld. Er staan vaak lange rijen maar het is het wachten meer dan waard.

Reizigers die Jan de Groot Banketbakkerij bekeken, bekeken ook

Heusden, Noord-Brabant

Den Bosch, Noord-Brabant

In Jan de Groot Banketbakkerij geweest? Deel je ervaringen!