“Lekkerste Bossche bollen”
Beoordeling van Banketbakkerij Jan de Groot

Banketbakkerij Jan de Groot
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Dessert in Den Bosch
13 februari 2015 beoordeeld

Heerlijkste bossche bol die ik ooit op heb. Zeker een bezoekje waard als je in Den Bosch bent.......

9 februari 2015 beoordeeld

Als je uit de trein stapt in den Bosch dan hoef je maar ongeveer 5 minuten te lopen of je bent bij Jan de Groot.
Elk jaar spreken mijn vriendin uit Brabant en ik hier af omdat het lekker centraal ligt zowel bij aankomst per bus en trein.
We kunnen dan heerlijk even bijkletsen onder het genot van koffie met een Echte Bossche Bol en gaan daarna heerlijk de stad in.
Ik zie er altijd weer naar uit!

26 januari 2015 beoordeeld

Bij een bezoek aan 's-Hertogenbosch hoort een Bosschebol.. In onze optiek zijn die het lekkerste bij Jan de Groot. In het weekend is het er erg druk. Ik heb daar ook wel eens in de rij gestaan voor zo'n heerlijk stuk gebak.. Onlangs waren we er op een doordeweekse dag en dan kun je vrij makkelijk plaats nemen in de moderne salon. Geniet van dit mooie stuk gebak dat je met mes en vork kan eten.
Wij komen graag terug voor opnieuw zo'n lekkere Bosschebol...
Een aanrader.

• Sfeer
27 november 2014 beoordeeld

als je in Den Bosch komt moet je hier zijn voor de beste Bossche bollen. De lunchroom is volledig gemoderniseerd en ook boven zijn nu zitplaatsen. Er staat regelmatig een rij zowel voor het meenemen van de bollen als het opeten met een kopje koffie erbij. Voor de verbouwing was de koffie erg slecht, dat is nu compleet anders. De cappuccino was heerlijk en tegen een schappelijke prijs. Het personeel is vriendelijk en attent. Afrekenen gebeurt via een automaat zodat het personeel niet met vieze handen van het geld aan jouw gebakje hoeft te zitten! En het is natuurlijk ook veiliger. Kortom iedereen die in de buurt is moet hier even langs (omrijden zoals wij regelmatig doen) mag natuurlijk ook!

15 november 2014 beoordeeld

Zoals elke toerist en Bosschenaar; hier de Bossche Bollen gehaald. Flinke rij voor de deur om af te halen, ik denk dat al het gebak hier geweldig is...
Toch een plekje in de lunch-room bemachtigd om eens relaxed te genieten van dat lekkers.
Bossche bol zoals gezegd Heerlijk.
Jammer vond ik de thee die erbij geserveerd werd. Als je geen munt-thee blieft is er weinig spannends te bestellen.
Met de standaard supermarkt thee-zakjes kun je in een lunchroom, met deze naam niet aankomen, vind ik.

Reizigers die Banketbakkerij Jan de Groot bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Banketbakkerij Jan de Groot geweest? Deel je ervaringen!