TripAdvisor
Den Bosch
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Leuk restauranr met uitstekende gerechten”
Beoordeling van Restaurant Citrus

Restaurant Citrus
Geclassificeerd als nr. 22 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval bij Citrus uitgekomen. We kozen voor het keuze menu. Uitstekende, smakelijke gerechten met mooie begeleidende wijnen. De bediening is vriendelijk en kundig. We hadden de chef’s rable en een leuk overzicht over het restaurant. Als je culinair ingesteld bent zeker een keer doen.

Datum van bezoek: november 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn restaurant. Heerlijk gegeten! Met circa veertien personen genoten van vijf gangen. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2019
15 september 2019 beoordeeld

Wat een heerlijk eten en fijn intiem restaurant! Zeer vriendelijke en professionele
eigenaresse en eigenaar en bediening.Met fijne uitleg over eten en goede wijnen! Kok kwam aan tafel. Eigenaresse is een wijnkenner.
Vriendin die jarig was verrast met diner voor twee op een zondag.
Dus een verassingsmenu die ons alle twee zeer positief verrast heeft
We hadden vier gangen menu met bijpassende wijnen!
Voorgerecht heerlijk kreeft, vis, garnalen. Tussengerecht met coquilles!
Hoofdgerecht met huisgerookte zalm
Heerlijk dessert met verassing voor de jarige!
Qua intimiteit en kwaliteit van eten deed het mij denken aan de Opera.
Ik (en/of wij )komen zeer nog eens terug!
Grand Merci!
Ga zo door!

Datum van bezoek: september 2019
7 september 2019 beoordeeld

Citrus is 't bewijs dat schaal niet uitmaakt! Kleinschalig (max 24 couverts) kun je ook 'n heel goed niveau halen. Dat bewees de chef bij onze eerste kennismaking. Wij kozen voor a la carte:'n verfijnde combi van salade met gratin, overheerlijke licht aangebakken gerookte zalm, als biefstuk bereidde kabeljauwrug en diverse kazen als dessert. Een fraai wijnarrangement completeerde deze heerlijke avond. Bediening persoonlijk, attent en gastvrij. De basis is echt uitstekend!

Datum van bezoek: september 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig restaurant.
Mooie ambiance, heerlijke gerechten en zeer gastvrije service.

Je kan kiezen tussen een 3,4,5 of 6 gangenmenu. De gerechten hebben een mooie omvang, borden zijn prachtig opgemaakt en het eten smaakt voortreffelijk. Al het personeel heeft verstand van zaken en vertelt goed over datgene wat er op het bord ligt en wat je krijgt ingeschonken.

Er zit een mooie tijd tussen het uitserveren van de gerechten.

Al met al een fantastische avond!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant Citrus bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Restaurant Citrus geweest? Deel je ervaringen!