TripAdvisor

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 117 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Barbecue
Beschrijving: Onze specialiteiten zijn spareribs, hamburgers en steaks. Alles is huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. We bereiden alles op onze grills met een temperatuur oplopend tot wel 400 graden. Hierdoor blijven alle smaken en sappen behouden.
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tent lijkt gericht op avondeten, maar je kan er ook uitstekend terecht voor een lekkere lunch. Prijs viel me reuze mee gelet op de lokatie (aan het plein). Eten smaakte goed. Geen echte minpunten m.u.v. de wc die sinds de vorige avond vermoedelijk nog niet schoongemaakt was.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Service is hier schrijnend slecht, ze zetten je te lang in de wacht. De spareribs waren OK, maar koud en een erg kleine portie in verhouding tot de veel te hoge prijzen. We zijn met honger en een lege portemonnee weer van tafel gegaan. Wij eten niet meer bij Ribsfactory Den Bosch. Jammer dat de markt in Den Bosch geen vernieuwende en hoogstaande restaurants heeft.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten: 3 soorten ribs en een kindermenu. Vriendelijk personeel! Komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019
9 mei 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten bij Ribs Factory. Het personeel was vriendelijk en het is makkelijk te bereiken ondanks dat het midden in de stad zit. Spareribs waren erg lekker, zelfs voor mij terwijl ik niet zo van spareribs houd, en de zalm-garnaal burger was ook erg lekker (ook interessant dat deze een roze broodje heeft). Wij komen zeker nog eens terug naar Ribs Factory.

Datum van bezoek: november 2018
2 maart 2019 beoordeeld

De rib was heel gaar (gekookt), iets te lang en iets te kort gegrild. De smaak was echter wel goed en de marinade heerlijk. Prima frietjes erbij en dat alles voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Ribsfactory Den Bosch bekeken, bekeken ook

Vught, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Ribsfactory Den Bosch geweest? Deel je ervaringen!