TripAdvisor

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 117 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Barbecue
Beschrijving: Onze specialiteiten zijn spareribs, hamburgers en steaks. Alles is huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. We bereiden alles op onze grills met een temperatuur oplopend tot wel 400 graden. Hierdoor blijven alle smaken en sappen behouden.
19 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten: 3 soorten ribs en een kindermenu. Vriendelijk personeel! Komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019

9 mei 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten bij Ribs Factory. Het personeel was vriendelijk en het is makkelijk te bereiken ondanks dat het midden in de stad zit. Spareribs waren erg lekker, zelfs voor mij terwijl ik niet zo van spareribs houd, en de zalm-garnaal burger was ook erg lekker (ook interessant dat deze een roze broodje heeft). Wij komen zeker nog eens terug naar Ribs Factory.

Datum van bezoek: november 2018
2 maart 2019 beoordeeld

De rib was heel gaar (gekookt), iets te lang en iets te kort gegrild. De smaak was echter wel goed en de marinade heerlijk. Prima frietjes erbij en dat alles voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: maart 2019
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag met de kinderen bik de Ribsfactory gegeten. Prima service aan tafel, lekkere ribs en mooie burgers om te zien. Vlees van de burgers was droog...(misser)

Datum van bezoek: december 2018
12 november 2018 beoordeeld

Heerlijke mais, gepofte aardappel en lekkere steak op en met dit mooie weer heerlijk in de tuin gezeten. Je kon bijna de Sint Jan aanraken. Een mooiere Den Bosch kan haast niet.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Ribsfactory Den Bosch bekeken, bekeken ook

Vught, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Ribsfactory Den Bosch geweest? Deel je ervaringen!