“Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier heb gegeten maat het was voortreffelijk.”
Beoordeling van Sarban Afghaans Restaurant

Sarban Afghaans Restaurant
Een tafel reserveren
wo 27/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 302 Restaurants in Den Bosch
15 maart 2020 beoordeeld

Goede uitleg over wat ik kon verwachten en welke smaken en bereidingen wij vanavond op ons bord krijgen voorgeschoteld.. Klasse.

Datum van bezoek: september 2019

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor alsook hoofdgerecht waren verrassend veelzijdig en smaakvol. Een feestje voor de smaakpapillen. Dessert was iets minder onze smaak. Superfijn personeel. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2020
8 maart 2020 beoordeeld

WIj hebben gekozen voor het verrrassingsmenu omdat we onbekend waren met de keuken. We zijn aangenaam positief verrast door de diverse gerechten die werden opgediend. Vriendelijke bediening en uitgebreide uitleg. Zeker de moeite waard voor een volgend bezoek.

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat vlakke smaak vergeleken bij andere Afghaanse restaurants, verrassingsmenu genome. Vriendelijke bediening,

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld

We bezochten dit restaurant vanwege de positieve recensies en werden bepaald niet teleurgesteld. Natuurlijk kozen we voor het verrassingsmenu. Het voorgerecht was al erg lekker maar wel wat weinig. Maar dat werd bij het hoofdgerecht ruimschoots goedgemaakt. En wat een fantastische smaken! Ook het toetje was heerlijk, de sfeer goed en de bediening vlekkeloos. Op de rekening bleek het mineraalwater gratis. Da's nog eens wat anders dan betalen voor kraanwater...

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Sarban Afghaans Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Sarban Afghaans Restaurant geweest? Deel je ervaringen!