TripAdvisor

do 12/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 349 Restaurants in Den Bosch
27 oktober 2019 beoordeeld

Voor de 2e keer tijdens ons bezoek aan Den Bosch hier weer gereserveerd. Het welkomstmenu is top. Je proeft allerlei gerechten. Is heerlijk gekruid. Bediening is ook zeer vriendelijk.

20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kennismakings menu is heerlijk. Elke gerecht is anders gekruid maar allemaal heerlijk. De wijn past er goed bij.
Het personeel is ontzettend gastvrij.
1 puntje: let erop dat je zelf een beetje tijd neemt, anders gaat het te snel en heb je minder tijd om te genieten van al het lekkers. Zeker voor herhaling vatbaar.

19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kennismakingsmenu is perfect om verschillende Afghaanse gerechten te proberen. Alle gerechten zijn goed gekruid en vol van smaak.Bediening is top!

14 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrukkelijk gegeten. Verrassingsmenu en witte wijn waren top.

Thuis inmiddels het linzenprutje dahl gemaakt en de yoghurt met gedroogde munt staat standaard op tafel als we shoarma eten. Ook de pudding met kardemom was zalig.

Datum van bezoek: mei 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren weer eens naar mijn favoriete restaurant geweest. Zaher heet nu Sarban. De rest is gelukkig allemaal hetzelfde gebleven.
Weer ontzettend vriendelijk ontvangen en een paar uur heerlijk verwend met de lekkerste gerechten. Voor mijn zus was het de eerste kennismaking met de Afghaanse keuken (mijn vriendin en ik zijn al jaren liefhebber), maar ze was zeer aangenaam verrast door de diversiteit aan smaken.
Aan het eind van de avond kwam de gastvrouw nog gezellig bij ons aan tafel een praatje maken. Heel erg leuk.
Perfecte avond!

Reizigers die Sarban Afghaans Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Sarban Afghaans Restaurant geweest? Deel je ervaringen!