TripAdvisor

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij Dit. Dit al baker gedaan maar iedere keer proef ik meteen al de prettige sfeer. Ongedwongen leuke ruimte en heerlijke gerechten om te delen. Lekkere drankjes en alles is prima!

Datum van bezoek: oktober 2019

22 september 2019 beoordeeld

Na lange tijd weer eens bij Dit geweest. Helaas dreigt het ten onder te gaan aan zijn succes.
met moeite een plekje op het terras, zeer krap en slechte stoelen.
Er zat een zeer luidruchtige groep, dronken, te lallen en te zingen. Helaas greep het personeel niet in, maar moedigde dit juist aan.
Overigens was ook de bediening een zware tegenvaller . Waar ze vroeger nog zeer vriendelijk waren, leek dit nu plaats gemaakt te hebben voor arrogantie. Een houding van : " je mag blij zijn dat je hier zit "
Naast het lawaai dat al door die groep werd geproduceerd , werd aan het eind van de avond de muziek ook nog eens flink hard gezet
Het eten is goed, maar de prijs/kwaliteit is vergelijkbaar met de instelling van het personeel: arrogant hoog, voor simpele gerechten

Datum van bezoek: september 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht buiten op het terras. Goed geregeld, super bediening, warmte lampen. Verse jus is geen verse jus, helaas. Keuze uit lunch gerechten vonden wij niet heel bijzonder. Allerlei ciabattas uit de oven, kroketten, uitsmijters. Verder wat salades. Heel leuk vond ik, dat ze nog met borrelhapjes langskwamen, heel gastvrij. Al met al wel een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

We hebben hier met 3 personen geluncht en het was voortreffelijk. Per portie was het meer dan voldoende en dit alles tegen zeer redelijke prijzen. Het geluidsniveau in de zaak is nuiet optimaal en zit tegen storend aan.

Datum van bezoek: april 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagmiddag een cappuccino en een koffie verkeerd met een bordje Combi Dit. Ik zeg een prima combinatie. Erg lekker. Altijd weer gezellig om hier te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Dit bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Dit geweest? Deel je ervaringen!