TripAdvisor

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht buiten op het terras. Goed geregeld, super bediening, warmte lampen. Verse jus is geen verse jus, helaas. Keuze uit lunch gerechten vonden wij niet heel bijzonder. Allerlei ciabattas uit de oven, kroketten, uitsmijters. Verder wat salades. Heel leuk vond ik, dat ze nog met borrelhapjes langskwamen, heel gastvrij. Al met al wel een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

We hebben hier met 3 personen geluncht en het was voortreffelijk. Per portie was het meer dan voldoende en dit alles tegen zeer redelijke prijzen. Het geluidsniveau in de zaak is nuiet optimaal en zit tegen storend aan.

Datum van bezoek: april 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagmiddag een cappuccino en een koffie verkeerd met een bordje Combi Dit. Ik zeg een prima combinatie. Erg lekker. Altijd weer gezellig om hier te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2019 beoordeeld

Bij toeval door een flinke bui bij Dit terecht gekomen. Wat blij waren wij dat we hier beland waren. Heerlijke cocktails en heerlijk eten maar het beste was het personeel, vriendelijk, attent en hart voor de zaak. We hebben genoten en hebben er nog lang nadat de bui weg was gezeten. Echt een aanrader om even, of lekker lang te zijn. Top!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Wij hebben hier alleen wat drankjes gedaan op het terras. Het is jammer dat de stoelen zo hard zijn en echt niet lekker zitten. Het zou verstandig zijn om daar iets aan te doen. De kaart was uitgebreid en bevat ook informatie over de omgeving, overnachtingen en winkels. Wel handig, maar dat maakt het ook wat onoverzichtelijk. De drankjes en service waren prima.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Dit bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Dit geweest? Deel je ervaringen!